Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حیدر خوش نیت سرپرست فرمانداری مشهد در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد گفت:تغییرات صورت گرفته در بحث اداره اجرایی استان و بازنشسته شدن بسیاری از مدیران هیچ خللی را در خدمات رسانی به مردم ایجاد نکرده است و استان با انسجام هر چه بیشتر اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدر دانی از زحمات دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز خراسان رضوی از میزبانی زائران علی بن موسی الرضا (ع) در دهه پایانی صفر افزود: وحدت نیاز جدی و اساسی جامعه ما است و می‌تواند به عنوان یک راهبرد اصلی در جامعه به حساب بیاید و بدانید و اگاه باشید که امروز بیش از پیش جامعه ما نیاز به حفظ وحدت دارد.
سرپرست فرمانداری مشهد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اگر بسیج نبود شاید انقلاب ما و جنگ تحمیلی در حال حاضر در مسیر دیگری قرار داشت، بسیج وابسته به هیچ جریانی نیست و تنها از دل مردم است.

خوشنیت با اشاره به فرمایش وحدت افرین مقام معظم رهبری که می‌فرمایند هر یک از گروه های مردم جامعه که دارای احساس مسئولیت باشند بسیجی اند و در واقع شاخصه بسیجی بودن خدمت شایسته به مردم است افزود: روسای محترم ادارات خواهش دارم در خصوص مصوبه‌های شورای شهر دقت کنید و اگر کار‌ها تداخل پیدا کرد حتما اعلام کرده و اصلاح امور را به دقیقه آخر نیندازید.
وی هم چنین مانیتورینگ کردن خدمات را امری بسیار لازم و ضروری برای ارتباط هر چه بهتر با شورای شهر اعلام کرد و افزود: مانیتورینگ می‌تواند جلوی بسیاری از رانت‌ها و سواستفاده‌ها را در دستگاه اجرایی بگیرد و به بهتر شدن برسی مصوبات نیز کمک شایانی می‌شود.

سرپرست فرمانداری مشهد با بیان این که مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم الاجراست و هیچ منافات و مغایرتی با وظایف دستگاه‌های اجرایی استان ندارد گفت:دهه فجر را در پیش داریم و از الان باید ستاد دهه فجر ادارات تشکیل شود تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر باشیم.
وی با بیان این که یکی از راه‌های امید دادن به مردم بیان خدمات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است ادامه داد: بیان این خدمات به مردم امید می‌دهد و امیدواریم شاهد برگزاری باشکده این مراسم باشیم.

خوشنیت با بیان این که کتاب عامل انتقال نسل به نسل مفاهیم انسانی و تمدن است ادامه داد: خوشبختانه امسال نمایشگاه از فرصت‌های خوبی برخوردار است و از همه شما می‌خواهم حداقل یکبار به این نمایشگاه مراجعه کرده و به عوامل آن در بازدید‌های خود خسته نباشید بگویید.

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به این که هم چنان توجه به حاشیه شهر و مردم آن باید در اولویت همه دستگاه‌های اجرایی باشد افزود: قطعا در ارزیابی مدیران توجه به این مسئله را لحاظ خواهیم کرد، باید در مدت زمان کوتاهی میزخدمت تبدیل به میز خدمت الکترونیک شود و در دهه فجر افتتاح شود.
انتهای پیام // ز.‌ی هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم الهدی، وی روز پنجشنبه در دیدار با شهرداران کلانشهرهای کشور افزود: وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و مورد توجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهرها گفت: در این کشور، چالش های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن ها در عرصه فرهنگ است.

 علم الهدی اضافه کرد: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

به گفته وی، اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه ها وظایفی برعهده دارد.

امام جمعه مشهد گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت امام رضا(ع) را در دل دارند و به این شهر می آیند اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند.

علم الهدی تصریح کرد: تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت است تا به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال