Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در دیداری که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، توانست رم را در الیمپیکو ۰-۲ شکست داده و صعودش به عنوان تیم اول را قطعی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رم و رئال در حالی به مصاف هم آمده بودند که مادریدی ها با تفاضل گل بهتر در صدر قرار داشتند. با توجه به اینکه صعود دو تیم پس از برتری امشب ویکتوریا بر زسکا مسجل شده بود، بازی تنها از حیث تعیین صدرنشین گروه اهمیت داشت، ضمن اینکه رم قصد داشت انتقام شکست 3-0 بازی رفت را نیز بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور ایسکو حتی روی نیمکت برای بسیاری عجیب و حیرت انگیز بود و نشان از اختلافات بین این بازیکن با سولاری دارد. هر دو تیم بازی در لیگ های خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند و روحیه چندان مناسبی نداشتند.

بازی متعادل شروع شد و پس از چند حمله نصفه و نیمه، دقیقه 16 شاهد اولین موقعیت جدی بازی بودیم.

فرار فلورنزی از راست و سانتر تند و تیز او را الشعراوی می توانست به گل تبدیل کند اما درون شش قدم سر خورد و کارواخال توپ را دور کرد. او روی همین صحنه مصدوم شد.

سه دقیقه بعد رئال پاسخ این حمله را داد. پاس به عقب لوکاس، پشت محوطه جریمه به مودریچ رسید. ستاره کروات اقدام به شوتزنی کرد ولی ضربه او شدت لازم را نداشت و گلر رم توپ را مهار کرد.

دقیقه 22 پاتریک شیک شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی بغل پای نرم او را کورتوا مهار کرد. سه دقیقه بعد کلایورت که به جای الشعراوی مصدوم وارد زمین شده بود، صاحب بخت مناسبی شد اما شوت پای چپ او به آسمان رفت.

رم دقیقه 34 صاحب بخت بسیار مناسبی برای گلزنی شد. شیک در میان تعلل مدافعان رئال، از درون شش قدم ضربه ای به توپ زد که کورتوا با پا آن را دور کرد و در برگشت، شوت سهمگین کولاروف با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

رئال که کاملا افت کرده بود، دقیقه 46 با خوش شانسی محض روبرو شد. چنگیر اوندر از درون محوطه جریمه نتوانست دروازه خالی را باز کند و در حالی که کورتوا تسلیم شده به نظر می رسید، ضربه او به آسمان زده شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم با گل زودهنگام رئال همراه بود. دقیقه 46 گرت بیل روی اشتباه مسلم فازیو توانست حساب کار را 0-1 به سود رئال کند. پاس به عقب با سر اشتباه فازیو به بیل رسید و او با یک کنترل و ضربه فنی پای چپ توپ را به قعر دروازه فرستاد.

رم برای جبران جلو کشید و از چپ و راست روی دروازه رئال توپ می ریخت. در یک مقطع دو دقیقه ای، دو بار مدافعان رئال به شکلی فوق العاده مانع گل شدن شوت بازیکنان رم شدند.

دقیقه 50 گرت بیل در یک ضد حمله با اولسن تک به تک شد ولی ضربه او را گلر رم به زیبایی مهار کرد.

پس از اینکه کلایورت یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد رئال دقیقه 59 به گل دوم رسید.

سانتر گرت بیل از سمت راست با ضربه سر بنزما همراه شد. ضربه سری که روی پای لوکاس فرود آمد و او با یک بغل پا دروازه خالی را باز کرد و برتری رئال دو برابر شد.

رئال که کاملا سوار بازی شده بود، دو دقیقه بعد می توانست بردش را قطعی کند اما شوت مارسلو از بیرون محوطه جریمه در دو مرحله توسط اولسن مهار شد.

دقیقه 64 کریم بنزما می توانست نامش را بین گلزنان بازی ثبت کند اما شوت محکم او از بیرون محوطه جریمه را اولسن برگشت داد.

کولاروف دقیقه 75 با یک شوت از راه دور شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد اما کورتوا کار دشواری برای مهار این ضربه نداشت.

در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال توانست با همان دو گل بر رم پیروز شود. با این برتری اولی رئال نیز قطعی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال آ اس رم رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

یک داور ۴۳ ساله قضاوت دیدار ال‌کلاسیکوی پیش رو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا پس از بازی‌های امشب و فردا شب خود (سه‌شنبه و چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید خود را برای دیداری حساس با یکدیگر در ال‌کلاسیکو آمادهکنند، دیداری که یکشنبه هفته آینده در هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا از ساعت 22:30 به وقت تهران و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی «رلوو»؛ سازمان لالیگای اسپانیا برای تقابل پیش روی رئال مادرید و بارسلونا، سزار سوتو خرادو داور 43 ساله را به عنوان داور این بازی حساس برگزیده است.

رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو با 78 امتیاز صدرنشین لالیگا است و بارسلونا 70 امتیازی را پشت‌ سر خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱