Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@08:30:51 GMT

ترفندهایی برای پرپشت شدن موها! + اینفوگرافی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۹۴۴۶

نازک شدن مو‌ها مشکلی شایع است که به دلایلی مختلف از جمله رژیم غذایی، آلودگی هوا و بی‌توجهی به مو‌ها رخ می‌دهد.

اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به معرفی عواملی که می تواند در پرپشت شدن موهای شما تاثیر داشته باشد، بپردازد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آلودگی هوا آلودگی هوا رژیم غذایی مو اینفوگرافی پرپشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)

در سال ۲۰۱۱، بوتان اسپانسر قطعنامه سازمان ملل شد که از دولت ها دعوت می کرد تا شادی و رفاه را به عنوان راهی برای سنجش توسعه اجتماعی و اقتصادی در اولویت قرار دهند و بدین ترتیب، گزارش جهانی شادی متولد شد.

به گزارش روزیاتو، در سال ۲۰۱۲، اولین گزارش منتشر شد که داده‌های نظرسنجی گالوپ را از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ بررسی می‌کرد و از پاسخ‌دهندگان تقریباً در هر کشوری می‌خواست زندگی خود را در مقیاس ۰ تا ۱۰ ارزیابی کنند.

از این رو، آنها یک «امتیاز شادی» از ۱۰ را برای مقایسه میزان شادی کشورها استخراج کردند. بیش از یک دهه است که گزارش شادی جهانی ۲۰۲۴ ماموریت اندازه گیری و مقایسه رفاه را ادامه می دهد. آخرین یافته‌های آن نشان می دهد که چگونه کشورها در سال‌های اخیر شادتر شده‌اند. این یافته‌ها در اینفوگرافی زیر به تصویر کشیده شده است و ۲۰ کشوری را که از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیشترین رشد را داشته‌اند را نشان می دهد.

کدام کشورها از سال ۲۰۱۰ شادتر شده اند؟

صربستان در فهرست ۱۲ کشور اروپای شرقی پیشتاز است که میانگین امتیاز شادی آنها در دهه گذشته بیش از ۲۰ درصد بهبود یافته است.

در همین دوره زمانی، پیشرفت اقتصاد صربستان دو برابر شده و به ۸۰ میلیارد دلار رسیده است و سرانه تولید ناخالص داخلی آن تقریباً دو برابر شده و به ۹,۵۳۸ دلار بر اساس دلار فعلی رسیده است.

از اولین گزارش، اروپای غربی به طور متوسط شادتر از اروپای شرقی بوده است. اما همانطور که نتایج این تحقیقات نشان می دهد، سطح شادی اروپای شرقی به همتایان غربی نزدیک شده است. در واقع، وقتی به افراد زیر ۳۰ سال نگاه می کنیم، آخرین امتیازات شادی در سراسر قاره تقریباً یکسان است.

در مجموع، ۲۰ کشور از سال ۲۰۱۰ امتیاز شادی خود را یک امتیاز کامل یا بیشتر در مقیاس ۰ تا ۱۰ افزایش داده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)
  • چسب مو چیست و چه کاربردهایی در حالت دهندگی مو دارد ؟
  • مسیرهایی که ایران را دور می‌زنند(اینفوگرافی)
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)