Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در شورای هماهنگی توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در هر مسجد یک کانون فعال قرآنی تشکیل و ائمه جماعت مساجد نسبت به تفسیر قرآن اقدام کنند.
وی افزود: برگزاری دوره های آموزش قرآن در تمامی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش برای اجرای مطلوب طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن در مدارس شهرستان های 9 گانه استان برنامه ریزی کنند.

وی یادآور شد: آشنایی دانش آموزان با قرآن در مدارس از همان دوره ابتدایی عملیاتی شود و در این راستا دانش آموزان موفق و برتر به سایرین معرفی شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: این استان ظرفیت و استعدادهای قرآنی مطلوبی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان دارد که باید مورد تشویق و حمایت قرار گیرند.

وی گفت: برنامه های قرآنی، دینی و فرهنگی از مظلومیت خاصی در جامعه برخوردار است.

نکونام تاکید کرد: تجمیع فعالان قرآنی و تشکیل یک مجموعه قوی و فعالان در این حوزه می تواند باعث ارتقای کمی و کیفی فعالیت های قرآنی، دینی و فرهنگی شود.

وی افزود: بیان انتقادات سازنده و طرح مشکلات می تواند در سهولت تصمیم گیری مسئولان با هدف پیشبرد امور موثر باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 440 میلیون ریال برای کمک به 21 موسسه قرآنی استان اختصاص یافت.

جواد کارگران دهکردی تصریح کرد: توزیع بیش از 2 هزار و 500 جلد قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بین موسسات قرآنی جزو مهمترین برنامه های این اداره کل برای توسعه شاخص های قرآنی محسوب می شود.

وی یادآور شد: حمایت از طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن در مدارس چهارمحال و بختیاری و برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن همزمان با سراسر کشور در مدارس استان اجرایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مسجد قرآن دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش دانش آموزان ولی فقیه امام جمعه جوانان و نوجوانان جامعه مشکلات فرهنگ و ارشاد اسلامی شاخص دوره های آموزشی دستگاه های اجرایی استان اداره کل فرهنگ و ارشاد امام جمعه چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی قرآن ولی فقیه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری