Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در پی گلایه مندی سازمان تامین اجتماعی در خصوص عدم همکاری ادارات شهرستان با پیمانکار پروژه احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی، جلسه ای با حضور مسئولان استانی، ادارات مرتبط شهرستان و پیمانکار پروژه برگزار شد و مشکلات اجرایی آن بررسی شد در نتیجه روند بررسی های مشخص شد که همه ادارات شهرستان در پیشبرد این پروژه همکاری همه جانبه داشته و‌ هیچ گونه کوتاهی از سوی آنان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژاد جهانی در این جلسه همکاری ادارات شهرستان را قابل تحسین خواند و گفت: اهمیت این پروژه در شهرستان بر کسی پوشیده نیست و بر این باور هستیم که احداث آن امتیاز ویژه ای برای شهرستان است و با این رویکرد و دیدگاه همه ادارات برای اجرای آن همت گذاشتند و نه تنها مانعی ایجاد نکرده اند بلکه در بعضی موارد فراتر از وظیفه عمل کردند.

وی افزود: پیمانکار پروژه باید هنگام عقد پیمان شرایط و ویژگی های شهرستان را در نظر می گرفت و هزینه های تمام شده را برابر شرایط شهرستان برآورد می کرد.

فرماندار سردشت تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی بایستی اهمیت این پروژه را برای شهرستان مدنظر قرار دهد و سریعا در خصوص پیمانکار آن تعیین تکلیف نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردشت فرماندار سردشت نژاد جهانی درمانگاه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد