Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:16:25 GMT

اقدام عجیب مسافر پس از نرسیدن به پروازش! +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۹۷۱۳

اقدام عجیب مسافر پس از نرسیدن به پروازش! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب یک مسافر زن اندونزیایی در یکی از فرودگاه های این کشور که به پروازش نرسیده بود سوژه رسانه ها شد. این زن جوان در اقدامی عجیب به جای آنکه منتظر پرواز بعدی بماند تلاش کرد با عبور از گیت امنیتی وارد محدوده باند فرودگاه شده و هواپیمای در حال پرواز را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش رسانه های محلی این زن که هویتش " حنا" اعلام شده از پرواز خود در فرودگاه بالی نگورا رای در صبح روز یکشنبه جا مانده بود. او قرار بود با این پرواز از بالی اندونزی به جاکارتا پرواز کند که ظاهرا در ساعت مقرر پرواز در فرودگاه حاضر نشده بود.

در ویدئویی که منتشر شده است در حالی که دو نفر از ماموران امنیتی فرودگاه تلاش می کنند این زن را به محدوده پشت گیت منتقل کنند نشان می دهد. در این ویدئو این زن جوان تلاش می کند با خلاص شدن از دست این ماموران خود را به هواپیمای در حال پرواز برسد. بنا به گفته یک سخنگوی فرودگاه این زن علاوه بر آنکه سر ساعت مقرر در فرودگاه حاضر نشده بود به سه تماس تلفنی از طرف پرسنل فرودگاه نیز پاسخ نداده بود.

این زن حدود 10 دقیقه پیش از پرواز پس از حضور در فرودگاه با عبور از گیت امنیتی خود را به محدوده باند پرواز رساند. این سخنگوی فرودگاه در این مورد گفت : " در ساعت 7.10 دقیقه این مسافر از گیت امنیتی عبور کرد در حالی که قرار بود هواپیما طبق ساعت از پیش تعیین شده در ساعت 7.20 دقیقه به مقصد جاکارتا پرواز کند."

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه های محلی اندونزی این زن مجبور شد تا با هواپیمای بعدی به جاکارتا پرواز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای یپام/

واکنش عجیب مسافر به از دست دادن پروازش!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اندونزی وحشتناک ترین ها حوادث فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر