Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@21:03:47 GMT

آلگری: والنسیا شبیه اتلتیکو مادرید است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۰۳۹۰

آلگری: والنسیا شبیه اتلتیکو مادرید است

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر والنسیا به ستایش از بازی دفاعی والنسیا پرداخت و آنها را شبیه به اتلتیکو مادرید دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از والنسیا پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد تا با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت: والنسیا نشان داد که چرا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد. گل زدن به این تیم اصلا آسان نیست. والنسیا با چهار بازیکن حمله می‌کند و شش بازیکن در خط میانی داشت. برای پیدا کردن فضا برابر این تیم حسابی اذیت شدیم و به دردسر افتادیم.

سرمربی یووه در ادامه‌ به عملکرد بازیکنانش اشاره کرد و گفت‌: بسیار منظم و با برنامه بازی کردیم و بازیکنان برای پیروز شدن در این دیدار جنگندگی و تلاش زیادی از خود نشان دادند. ساندرو احساس درد داشت و تعویض او بهتر بود. در مقایسه با دیگر تیم‌های اسپانیایی باید این را بگویم که والنسیا تاکتیکی تر بازی می‌کند. آنها به ندرت به ما فرصت دادند و این تیم شبیه به اتلتیکو مادرید بازی می‌کند.

آلگری در پایان اضافه کرد: ضد حمله زدن به والنسیا با این سبک بازی بسیار سخت است. بازی امشب ما بسیار متفاوت با دیدار برابر منچستریونایتد بود. در آن دیدار ما احساس راحتی داشتیم و کلا کنترل توپ و میدان در اختیار ما بود. بهره‌برداری مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسیمیلیانو آلگری والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال در آستانه حذف: دیویس توخل را به فینال می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ که با یک تعویض اجباری وارد بازی شد، توانست در نیمه دوم بازی مقابل رئال مادرید دروازه میزبان را باز کند.

دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ در استادیوم سانتیاگو برنابئو مطابق انتظار آغاز شد. سفیدپوشان بر بازی مسلط بودند و بارها دروازه مانوئل نویر را تهدید کردند اما هر بار این دروازه‌بان آلمانی مانع از تلاش آنها شد.

در دقیقه ۶۸ هری کین در قوس میانه میدان با پاسی دیدنی دیویس را در سمت چپ صاحب توپ کرد. او از همانجا به مسیرش ادامه داد و پس از ورود به محوطه جریمه با شوتی فنی با پای غیرتخصصی به سمت مخالف، دروازه آندری لونین را باز کرد و بخش قرمزپوش برنابئو را به هوا برد.

حالا با این گل بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۳-۲ شده است و بایرنی‌ها شانس بسیار زیادی برای رسیدن به مرحله بعد و تحقق فینال تمام آلمانی دارند.

نکته جالب این است که توماس توخل در بازی‌های اخیر اعتماد زیادی به دیویس نداشت و در این بازی هم او را بر روی نیمکت قرار داده بود اما به دلیل مصدومیت سرژ گنابری مجبور شد او را به بازی بفرستد.

دیگر خبرها

  • رئال در آستانه حذف: دیویس توخل را به فینال می‌برد
  • ابهت برنابئو همه را وادار به احترام می‌کند (عکس)
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن