Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ، در یکی از حساس‌ترین مسابقه های این هفته ، تیم‌ نساجی مازندران از ساعت 15 فردا پنج شنبه 8 آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم سپیدرود رشت است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران ، تقابل تیم‌هایی از گیلان و مازندران می‌تواند جذابیت زیادی برای فوتبالدوستان شمال کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی هفته گذشته در ثانیه های پایانی مسابقه  مقابل نفت آبادان،  برد را با مساوی عوض کرد و حالا باید از این بازی خانگی نهایت استفاده را ببرد تا از رده دوازدهم جدول هم بالاتر برود.

نساجی اکنون با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و سپیدرود هم با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد.

سپیدرود که در خطر سقوط به لیگ یک قرار گرفته تمام تلاشش را برای کسب امتیاز به کار می گیرد. قرمزپوشان رشت هفته گذشته درخانه مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خوردند.

در این مسابقه دو کاپیتان سابق تیم ملی هدایت فنی تیم ها را برعهده دارند. جواد نکونام و علی کریمی در حالی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که سال ها در تیم ملی بوده اند. نکته جالب تر اینکه هر دو زمانی دستیار کی روش هم بودند. تقابل مربیان سابق ملی در رده باشگاهی هم بر جذابیت های این دیدار می افزاید.

برگ برنده نساجی در این بازی ،تماشاگران پرشور این تیم هستند که مثل همیشه با تشویق های پی در پی ،به دنبال پیروزی در این دربی شمالی ها هستند.

قضاوت این دیدار حساس را علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان بر عهده دارد.

برنامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر:

چهارشنبه ۷ آذر :

فولاد خوزستان- ذوب‌آهن اصفهان‏- ساعت : ‏15:30‏  ورزشگاه غدیر اهواز

پنجشنبه ۸ آذر ۹۷ :

نساجی مازندران- سپیدرود رشت‏- ساعت : ‏15‏   ورزشگاه شهید وطنی ‏قائمشهر

ماشین سازی تبریز- پرسپولیس ‏تهران‏- ساعت : ‏15 ‏   ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

استقلال تهران- صنعت نفت آبادان‏- ساعت : ‏17:30‏  ورزشگاه آزادی تهران

جمعه 9 آذر :

سایپا تهران- استقلال خوزستان‏- ساعت : ‏15:30‏  ورزشگاه پاس قوامین تهران

فولاد مبارکه سپاهان- پدیده مشهد‏- ساعت : ‏15:15‏  ورزشگاه نقش جهان اصفهان

نفت مسجدسلیمان- پیکان تهران‏- ساعت : ‏15:30‏  ورزشگاه شهید بهنام ‏محمدی مسجد سلیمان

شنبه ۱۰ آذر  :

پارس جنوبی جم- تراکتورسازی ‏تبریز‏- ساعت : ‏15‏  ورزشگاه تختی جم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران میزبان سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می شود واز از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

او بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم