Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی به مناسبت هفته بسیج، کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی به همراه جمعی ازمسئولین حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی استان با  نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه شهر اصفهان دیدار نمودند.

در این دیدار ابتدا کفعمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی در سطح استان و سپس علی کریمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و خواهر رهبر به نمایندگی از خواهران  گزارشی ارائه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در جمع مسئولین بسیج دانشجویی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان نمودند، ما در طول انقلاب اگر ریزش داشتیم رویش های خوبی داشتیم که نمونه آن شما جوانان و بسیجیان دانشجو و انقلابی می باشید.

امام جمعه اصفهان گفت: خیلی ها خیال می کنند که بسیج مستضعفین یعنی بسیج از قشر مستضعفین هست در صورتی که این طور نیست بسیج مستضعفین یعنی جمعی که خودشان را می سازند برای خدمت رسانی به مستضعفان و همین طور جمعی که ضعف ها و مشکلات جامعه را جبران و برطرف می نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیج شامل افراد نخبه و انقلابی است که  در همه عرصه ها خصوصا علمی  و دفاعی حضور دارد و یکی از وظایف مهم بسیج دانشجویی برطرف نمودن ضعف های علمی کشور می باشد.

آیت الله طباطبایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال اشاره نمود: نظام اسلامی ایران در زمینه های پزشکی، نانو و همچنین در زمینه دفاعی ساخت سلاح و موشک، همینطور در زمینه های خدمت رسانی من جمله برق رسانی، جاده سازی خدمات بهداشتی و درمانی  به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا پیشرفت های خوبی داشته است.

ایشان در پایان سخنان خود به دانشجویان بسیجی توصیه فرمودند که شماها باید در همه زمینه الگو باشید و وقتی دیگران شما را می بینند نسبت به رفتار کردار و شخصیت شما جذب بسیج شوند.

در پایان این دیدار، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله طباطبایی نژاد به جماعت اقامه گردید.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیچ خبرگزاری بسیج بسیج دانشجویی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود