Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، محمود اسماعیلی گفت: کاداستر اراضی ملی و دولتی واقع در حوزه های آبخیز که اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملی تأمین شده است در مساحتی بالغ بر ۷۳۲ هزار و ۸۸۴ هکتار به اجرا در می آید.

اسماعیلی اظهار داشت: به منظور تشخیص حدود و موقعیت اراضی ملی، دولتی و مستثنیات قانونی و در نهایت اخذ سند تک برگی (کاداستری)، این طرح در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  با اجرای این طرح علاوه بر اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی و دولتی، تثبیت، مالکیت و نظارت بر اراضی ملی و دولتی را شاهد خواهیم بود.

اسماعیلی افزود: از دیگر اهداف طرح کاداستری، می توان به شناسایی و برخورد قانونی با متجاوزان اراضی ملی و دولتی و جلوگیری از زمین خواری اشاره کرد.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان عنوان کرد: علاوه  بر نقشه‌برداری، حدنگاری و اخذ سند تک‌برگی برای پلاک‌هایی که جزو منابع طبیعی ملی محسوب می‌شوند، ایجاد زیر ساخت آمایش سرزمین برای سرمایه گذاری در اراضی ملی و دولتی رقم خواهد خورد.

کاداستر اراضی ملی و دولتی همزمان با دیگر پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در ۲۷ حوزه و در ۱۴ شهرستان استان کرمان در حال اجراست.

کد خبر 4470081

منبع: مهر

کلیدواژه: اراضی ملی منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان کاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت