Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@11:20:29 GMT

باب اسفنجی یتیم شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۰۸۹۳

باب اسفنجی یتیم شد

استفن هیلنبرگ، کارتونیست و انیمیشن‌ساز آمریکایی و خالق آثار باب اسفنجی در سن ۵۷ سالگی در اثر ابتلاء به بیماری لو گهریگ درگذشت. شبکه تلویزیونی نیکلودئون که آقای هیلنبرگ یکی از بنیانگذاران آن بود خبر درگذشت وی را منتشر کرد.

شبکه تلویزیونی نیکلودئون که هیلنبرگ یکی از بنیانگذاران آن بود خبر درگذشت وی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال گذشته به بیماری لو گهریگ یا اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ASL) که یک بیماری تخریب کننده سلول‌های عصبی است، مبتلاء شد. این بیماری منجر به از دست رفتن تدریجی عملکرد عضلات شده و مبتلایان مدت زمان زیادی زنده نمی‌مانند.

استیون هاوکینگ، فیزیکدان نظری برجسته که به‌ خاطر دستاوردهایش در زمینه فیزیک کوانتوم شهرت داشت، نیز در سن ۷۶ سالگی به دلیل ابتلاء به این بیماری درگذشت.

شبکه تلویزیونی نیکلودئون در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما متاسف هستیم که خبر درگذشت استفن هیلنبورگ، خالق بابا اسفنجی را به اشتراک بگذاریم. امروز، ما برای احترام به زندگی و کار او یک لحظه سکوت می‌کنیم. »

آقای هیلنبرگ در سال ۱۹۸۹ و زمانی که درحال تحصیل بود یک کتاب طنز در مورد موجودات دریایی نوشت که نقش اصلی آن بر عهده یک اسفنج بود. براساس داستان‌های این کتاب یک مجموعه‌ کارتونی به نام باب اسفنجی تولید شد.

وی سپس با ایجاد تغییراتی در شخصیت اصلی داستان در نهایت توانست فیلم باب‌ اسفنجی شلوارچهارخانه‌ای را تولید و در سال ۲۰۰۴ منتشر کند. این فیلم مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار گرفت و سبب شد این پروژه تا سالها ادامه یابد./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر۴۸۴۷ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تعداد حامیان همکار در این طرح ۳۲ هزار و ۹۱۳ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه حامیان مشارکت بسیار خوبی در این طرح دارند، ادامه داد: در حال حاضر دریافتی ایتام زنجانی به صورت میانگین ماهیانه یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ماهیانه ۹۱۱ هزار تومان از محل کمک‌های حامیان است.

صالحی با بیان اینکه از آغاز ماه رمضان طرح اکرام ایتام در حال اجرا است، افزود: خیرین در این طرح ملی و خداپسندانه به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت اینترنتی http://Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ درگذشتند ؛ از پسیانی، مهرجویی، گلپا و پروانه معصومی تا جوانی که در خواب سکته کرد و کسی نفهمید! + ویدئو
  • با محبت کردن به یتیم، قلب خود را جلاء ‌دهید
  • پشت پرده شایعه درگذشت پادشاه انگلیس چه بود؟
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • تقلید صدای باب اسفنجی توسط المیرا شریفی مقدم روی آنتن زنده (فیلم)
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است
  • تقلید صدای باب اسفنجی توسط المیرا شریفی مقدم
  • (ویدئو) المیرا شریفی مقدم باب اسفنجی شد
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم