Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی تصریح کرد: با تصویب این برنامه می‌توانیم به نسل آینده راهکاری ارائه دهیم تا آنان بتوانند کشور را اداره و در برابر مردم مسوولیت خود را ایفا کنند. معاون رئیس‌جمهوری همچنین به شعار امسال درخصوص حمایت از کالای ایرانی اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط پیش رو حمایت از کالای ایرانی سرلوحه کارها قرار گرفت، چرا که ماهیت اقتصاد مقاومتی درونزا و برون نگرست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تصویب قانون استاندارد کشور در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: این قانون جایگاه ملی استاندارد را تقویت کرد و در آن تمام مولفه‌ها کاربردی و حمایتی دیده شده است. معاون رئیس‌جمهوری گفت: در این قانون نگاه دولتی حاکم نیست، بلکه در ترکیب شورای استاندارد برخی از مسوولان دولتی، دو نماینده مجلس شورای اسلامی، مسوولان قضایی، دادستانی کشور و نمایندگانی از بخش خصوصی حضور دارند. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران هم در این مراسم با بیان اینکهحمایت از تولید و کالای ایرانی درست و ضروری است، تصریح کرد: آنچه به‌عنوان الگوی اقتصادی در کشور مطرح است در سه بخش توسعه درونزا متکی به منابع داخلی(اتکا به تولید برای جایگزینی واردات)، توسعه برونگرا (تعامل با اقتصاد جهانی و تکنولوژی روز دنیا) و اقتصاد مقاومتی(استفاده درون زا و برونگرا) مطرح می‌شود. غلامحسین شافعی افزود: آنچه اکنون در اقتصاد کشور مشاهده می‌شود از هیچ‌کدام از این الگوها تبعیت نمی‌کند، چراکه در این موارد ما سرگردان و راهبرد مدونی نداریم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود