Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری، با بیان اینکه از مجموع کودکان دچار سوء تغذیه تحت حمایت این نهاد 464 نفر در مناطق محروم استان سکونت دارند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 میلیون تومان از طریق کمک های مردمی و 985 میلیون تومان اعتبار دولتی برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                            

وی با دعوت از خیران آذربایجان شرقی برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین کودکان دچار سوء تغذیه، افزود: طرح همسفره به منظور کمک به رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند اجرا می‌شود تا با یاری خیران، سبد غذایی مورد نیاز تهیه شده و در اختیار آن ها قرار گیرد.                                                                               

جعفری با بیان اینکه در سال گذشته 420 نفر از این کودکان بهبود یافته و از چرخه حمایتی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی خارج شده‌اند، گفت: در سال گذشته با کمک خیران استان 16 هزار و 380 سبد غذایی بین کودکان دچار سوء تغذیه توزیع شد.                                                                                             

وی با اعلام اینکه 336 کودک مبتلا به سوء تغذیه در نوبت دریافت کمک نقدی و سبد غذایی هستند افزود: سرانه پرداختی به ازای هر کودک به صورت ماهیانه مبلغ 92 هزار تومان است که به کارت‌های بانکی آنها واریز می شود تا نسبت به تهیه اقلام پروتئینی از فروشگاه های شناسائی شده اقدام کنند.        

   معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی افزود: طرح همسفره با هدف تامین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند زیر پنج سال که سرپرستان آن ها توانایی مالی کافی را ندارند، اجرا می شود.            

جعفری با اشاره به نحوه مشارکت خیران آذربایجان شرقی در طرح همسفره، تاکید کرد: نیکوکاران می توانند با مراجعه به سایت همسفره امکان انتخاب چند سبد غذایی برای هر کودک به مبلغ ماهانه حداقل 92 هزار تومان را تقبل کنند.                                                                                                                       

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کمیته امداد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند

یک مقام درمانی در غزه با اشاره به شرایط سخت و دشوار در این منطقه، اعلام کرد که کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه جان باختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیر بخش کودکان بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه تاکید کرد که نظام سلامت در این باریکه به کلی فرسوده شده و فروپاشیده است و اکنون شرایط بسیار سخت و دشواری برقرار است.

حسام ابو صفیه اظهار داشت: علی رغم درخواست‌های فراوان، کودکان زیادی را در نوار غزه به سبب سوء تغذیه از دست دادیم.

ابو صفیه تصریح کرد که شمال نوار غزه کاملا محاصره است و هیچگونه تجهیزات پزشکی در آنجا یافت نمی‌شود.

وی گفت لازم است فورا مقایر کافی سوخت برای همه بیمارستان‌ها ارسال شود و اجازه داده شود که تجهیزات لازم و کادر پزشکی به این منطقه اعزام شود.

صهیونیست‌ها ستون بهداشت غزه را تبدیل به قبرستان کردند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • به این دلیل چیپس نخورید!
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • کودکان از چه سنی می‌توانند ماست بخورند؟
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز