Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا درخصوص مشمولان غایب، گفت: امسال آخرین سال پرداخت جریمه غیبت سربازی است و مشمولان دارای ۸ سال غیبت از خدمت سربازی می‌توانند با پرداخت جریمه، کارت معافیت دریافت کنند.

به گزارش  فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوژه‌ مطرح شده در فارس من درخصوص « معافیت مشمولان غایب متاهل دارای فرزند و بالای 30 سال» بود که در این سوژه عنوان شده بود که با توجه به تحمل محرومیت‌ها و اوضاع بد اقتصادی اعزام این افراد به سربازی چه توجیهی دارد؛ همچنین برای خرید هم باید این افراد مبلغ بیشتری بپردازند و این مشکل بسیاری از این خانواده‌ها است.

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص موضوع مطرح شده، اظهار داشت: افراد در سن 18 سالگی به سن مشمولیت می‌رسند و اگر فردی تا 30 سالگی به سربازی نرفته باشند یکی از شرط‌های پرداخت جریمه غیبت سربازی یعنی ۸ سال غیبت را داراست.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: اگر فردی دارای 8 سال غیبت از خدمت سربازی است، می‌تواند به سربازی رفته یا با پرداخت جریمه، وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف کرده و کارت معافیت دریافت کند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی تاکید کرد: امسال آخرین سال پرداخت جریمه غیبت سربازی است؛ پس بهتر است مشمولان غایب در ماه‌های باقی مانده نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود یا خرید جریمه اقدام کنند.

سردار کریمی تصریح کرد: براساس قانون افراد متاهل از 5 درصد تخفیف برخوردارند؛ همچنین به ازای هر فرزند نیز 5 درصد تخفیف جریمه اختصاص خواهد یافت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جریمه سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام بررسی لایحه جامع تجارت در مجلس یازدهم اظهار داشت: این لایحه در ۵ دوره مجلس و حدود ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود ولی به همت نمایندگان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: متن آن، متن غنی و قوی است و حقوقدانان زیادی روی آن کار کرده اند و قانون جامع و قوی به تصویب رسید و از کمیسیون حقوقی و قضایی، رئیس کمیسیون، معاونت قوانین و نمایندگان بابت همراهی و همکاری خود و تعیین تکلیف این لایحه قدردانی می کنم.

وی تاکید کرد: لایحه مذکور می تواند گام موثری در بحث تجارت و تعیین تکلیف شرکت ها داشته باشد و از دولت نیز بابت همکاری در این موضوع تشکر می کنیم و امیدواریم این گام مبارک در مسیر رونق اقتصادی موثر باشد.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند/ عدم حضور به معنای غیبت است
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان