Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قهرمان تکواندو بانوان جهان گفت: پس از ازدواج با مهران عسکری رابطه‌ام با ایرانی‌ها صمیمی‌تر شده به طوری که دختران تکواندوی ایران در رقابت‌های مختلف من را تشویق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نور تاتار قهرمان ترکیه‌ای تکواندو که در چند سال اخیر یکی از بهترین تکواندوکاران دنیا در بخش بانوان بوده و پس از ازدواج با مهران عسکری مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفته است، در رقابت‌های فینال گرندپری که در امارات برگزار شد، به مدال طلا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نور تاتار عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار میزان در خصوص رقابت‌های امارات، تاثیر مهران عسکری در پیشرفت او و ... صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*قهرمانی در فینال گرندپری را تبریک می‌گویم، از سطح فنی این رقابت‌ها صحبت کن.

در مسابقات فینال گرندپری نفرات برتر هر وزن حضور پیدا می‌کنند و هر بازی حکم فینال را دارد و واقعا طلای سختی گرفتم. از اینکه در این میدان سخت موفق بیرون آمدم، بیسیار خوشحال هستم و تلاش می‌کنم این روند خوب را ادامه دهم.

*مهران عسکری تا چه اندازه در موفقیت‌های اخیرت نقش داشته است؟

مهران مربی من است و تمام وقتش را می‌گذارد تا من روز به روز پیشرفت کنم. او تمام مسابقاتم را می‌بیند و روند تمرینات و نقاط ضعف و قوت من و حریفان را آنالیز می‌کند و نقش پررنگی در موفقیت‌های اخیر من داشته است.

*در این مدت مدال‌هایی کسب کردی که تا پیش از آمدن مهران موفق به کسب آنها نشده بودی.

دقیقا همینطور است؛ خیلی از مدال‌هایی که موفق به کسب آنها نشده بودم را پس از تمریناتی که با مهران داشتم، به دست آوردم و این موضوع هم دلایل مختلفی دارد.

*چه دلایلی؟
تلاشم این بود که تکنیک‌ها و سیستم مبارزه خود را تغییر دهم و تا حد زیادی هم موفق بودم. البته این موضوع زمان زیادی می‌برد، اما تا الان که نتیجه گرفتیم و در فینال گرندپری هم موفق شدم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

*الان چه وضعیتی در رنکینگ داری؟

نفر اول رنکینگ جهانی و المپیکی هستم، اما حفظ این جایگاه خیلی دشوار است و باید در رقابت‌های مختلفی شرکت کنم و بهترین نتایج را کسب کنم.

*برای رقابت‌های جهانی انگلیس چه برنامه‌ای داری؟

طلای قهرمانی جهان سال ۲۰۱۷ را دارم، اما برای دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی در پیش دارم. من تلاش خودم را انجام می‌دهم که باز هم قهرمان شوم.

*رابطه‌ات با بانوان تکواندوکار ایرانی چطور است؟

با اکرم خدابنده بیشتر از سایرین دوست هستم، اما از زمانی که با مهران ازدواج کردم، رابطه‌ام با ایرانی ها صمیمی‌تر شده و دختران تکواندوی ایران در مسابقات مختلف من را تشویق می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود ارتباط عاطفی بیشتری با آنها برقرار کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نور تاتار مهران عسکری تکواندو قهرمان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد