Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@20:55:07 GMT

راحت و ارزان سفر کنید

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۱۸۶۱

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام لحظه آخر، گرجستان یکی از کشورهای اروپای شرقی می‌باشد که در سواحل دریای سیاه قرارگرفته است و مرز بین آسیا و اروپا را تشکیل می‌دهد. گردشگران تور گرجستان باید بدانند که این کشور با وسعت کمی که دارد اما دارای آب و هوای متنوع و چهار فصلی می‌باشد از کوه‌های سر به فلک کشیده با آب و هوای کوهستانی گرفته تا دره‌های سرسبز و سواحل دریای سیاه که در همه فصل‌های آن گردشگران تور گرجستان به این کشور سفر می‌کنند به خصوص در دو سال اخیر که ترکیه دچار ناامنی شده بود گردشگران به این کشور روی آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور گرجستان از قسمت شمال با کشور روسیه، از قسمت غرب با دریای سیاه، از قسمت غرب با کشورهای ارمنستان و ترکیه و از قسمت جنوب شرق با جمهوری آذربایجان هم‌مرز می‌باشد.

مساحت کشور گرجستان ۶۹ هزار و ۷۰۰ کیلومترمربع و با جمعیت ۳.۷۲ میلیون نفر می‌باشد که پایتخت و بزرگ‌ترین و شهر آن تفلیس است.

مردم گرجستان به زبان گرجی صحبت می‌کنند و زبان رسمی کشورشان می‌باشد که با الفبای گرجی نوشته می‌شود که یکی از چهارده الفبای موجود در جهان است. همچنین مردمان بومی این کشور مردم گرجی مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی نیز می‌باشند.

قابل‌توجه مسافران تور گرجستان که باید بدانند از سال ۲۰۰۰ میلادی این کشور در صنعت گردشگری شروع به توسعه کرد به صورتی که گردشگران تور گرجستان امروزه به صورت کاملا چشمگیری افزایش پیدا کردند.

کشور گرجستان دارای شهرهای تاریخی و کوچک، صومعه‌ها، کلیساهای قدیمی، کوه‌های سر به فلک کشیده، غذاهای محلی خوشمزه و مردمان مهمان‌نواز سالانه گردشگران تور گرجستان را به خود جذب می‌کند.

از جاذبه‌های گردشگری که مسافران تور تفلیس نباید از دست بدهند شامل: قلعه‌ ناریکالا، کوه قازبگی، اوپلیستسیخه، کلیسای Gergeti Trinity، متسختا، تفلیس، باتومی، واردزیا، زوگدیدی و برجومی را می‌توان نام برد.

آب و هوای گرجستان در بهار: کشور گرجستان در فصل بهار، ماه مارس بهترین و مطلوب‌ترین آب و هوا را داراست. آب و هوای گرجستان در این ماه معتدل و مناسب می‌باشد به طوری که در فصل بهار گرجستان از تمامی کشورهای همسایه گردشگر دارد. گرجی‌ها بهترین زمان سفر برای گردشگران تور گرجستان را فصل بهار می‌دانند.

آب و هوای گرجستان در تابستان: مثل خیلی نقاط دیگر دنیا آب و هوای گرجستان در فصل تابستان بسیار گرم و داغ می‌باشد و به مسافرین تور باتومی توصیه نمی‌شود. ولی اگر علاقه‌مند به جشن‌ها و کارناوال‌های شادی با بهترین موسیقی و خواننده‌های دنیا هستید می‌توانید تابستان را برای صفر خود به این کشور انتخاب کنید.

آب و هوای گرجستان در پاییز: در فصل پاییز با کاهش دمای چشمگیری در گرجستان روبه‌رو هستیم و برای گردشگران تور گرجستان که از باران و آب و هوای خنک، گاها سرد لذت نمی‌برند توصیه نمی‌شود. در فصل پاییز می‌توان شاهد آب و هوای چهار فصل بود به‌گونه‌ای که یک روز آفتابی، روز بعد بارش شدید باران و یک روز دیگر با نسیم خنک پاییزی و برگ‌های خشک زرد و نارنجی بر روی سنگ‌فرش‌های این کشور روبه‌رو شوید.

انتهای پیام

true برچسب ها : سفر گردشگري لحظه اخر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها

جعفر قرائتی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: واقعیت این است که در اجزاء صنعتی‌شدن مسیر خوبی در پیش گرفته شده است، اما تا نگاه تولید به مسکن وجود نداشته باشد این اجزا منجر به بهبود روند کلی ساخت نخواهند شد. به طور مثال اگر فونداسیون و برخی کار‌های زیربنایی انجام شود، اما سایر اجزای آن مسکن در موقع و موعد مقرر تکمیل نشود یا زیرساخت‌ها برای استفاده از آن مسکن فراهم نشود طبیعی است که ساخت مسکن به برنامه‌های پیش‌بینی شده نخواهد رسید.

قرائتی ستوده بیان کرد: همچنین خانه باید جای آرامش باشد و طبیعی است که اگر ساخت مسکن و مجموعه‌های مسکن به گونه‌ای باشد که خانه محل آرامش نباشد و معضلاتی داشته باشد نیز هدف خانه‌دار کردن مردم محقق نشده است.

تولید انبوه و ارزان مسکن با کمک دانش‌بنیان‌ها

وی عنوان کرد: دانش بنیان‌ها به طور قطع کمک مهمی به تولید انبوه مسکن با قیمت ارزان‌تر و حرکت در روند صنعتی‌سازی ساخت مسکن داشته و خواهند داشت، اما در این مسیر باید هم به بازار و تقاضای مورد نیاز اشراف داشته باشند و هم آنکه مشاورانی داشته باشند که در دل بازار تولید مسکن باشندو به عبارتی از تقاضای بازار آگاهی داشته باشند تا به آنها مشاوره‌های لازم را ارایه دهند.

قرائتی ستوده گفت:‌صنعتی‌سازی در کشور مسیر خوبی را طی کرده است و دانش‌بنیان‌ها هم در طی این مسیر نقش مهمی ایفا کرده‌اند، اما پشتیبانی‌های لازم از آن صورت نگرفته است.

برخی در بدنه وزارت راه مایل به تسریع در ساخت نهضت ملی مسکن نیستند

رییس انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان تصریح کرد: خانه محصولی کامل است و طراحی و برنامه اجرا از روز اول باید به گونه‌ای باشد که بتوان کار را در زمان‌بندی معین به اتمام رساند. اگر برنامه‌ریزی درست وجود داشته باشد به راحتی می‌توان سالانه یک میلیون واحد ساخت، اما واقعیت این است که عده‌ای مایل به اجرای سریعتر برنامه‌ها نیستند و برخی از آنها نیز متاسفانه در بدنه وزارت راه هستند.

ادامه روند کنونی در ساخت نهضت ملی مسکن خیانت به کشور است

قرائتی ستوده خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ریزی که برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی انجام شده با همان دست‌فرمان فعلی به پیش رود خیانت به کشور شده است به این دلیل که منابع کشور به هدر می‌رود.

رییس انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان افزود: تولید در همه جای دنیا مورد احترام است، اما صنایع و از جمله صنایع وابسته به مسکن به دلیل کمبود برق و گاز در زمستان و تابستان با تعطیلی مواجه می‌شوند.

با یک تفکر جزءنگر نمی‌توان دانش‌بنیانی‌شدن ساخت مسکن را پیگیری کرد

قرائتی ستوده عنوان کرد: دانش‌بنیان یعنی با یک تفکر خلاق از دانش بهره برد، اما با یک تفکر جزءنگر نمی‌توان این مسیر را طی کرد و باید با یک دید کل‌نگر بتوان برای همه بخش‌های صنعتی کشور از جمله مسکن برنامه‌ریزی اجرایی داشت.

معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری برای تکمیل ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی شکل بگیرد

وی تصریح کرد: صنعت مسکن یک صنعت فرابخشی و وزارتخانه‌ای است به این معنا که تنها بنیاد مسکن یا معاونت مسکن وزارت راه یا وزارت کار یا نیرو و نفت نمی‌تواند متولی آن باشد. پیشنهاد ما این بوده است که معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری برای تکمیل ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی شکل بگیرد که تمامی وزارتخانه‌های مرتبط از راه و شهرسازی، نیرو، نفت و کار در آن حضور داشته باشند.

قرائتی ستوده بیان کرد: از نظر تعداد مهندسان مرتبط با ساخت مسکن و هر رشته‌ای که به آن مرتبط است رتبه چهارم جهان را به خود اختصاص داده‌ایم.

موانع ساخت انبوه مسکن با فرآیند‌های اجرایی

وی افزود: مشکل اساسی ساخت انبوه مسکن در فرایند‌های اجرایی است. متاسفانه باید گفت در حالی که قرار بود دانشگاه‌های علمی و کاربردی تکنسین و افراد اجرایی برای ساخت مسکن پرورش دهند این فارغ‌التحصیلان آشنا به فعالیت‌های تکنسینی نیستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!