Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس آمیان در دیدار شورای قضائی استان کرمان با استاندار جدید استان کرمان اظهار داشت: سالانه 68 هزار پرونده و 600 کمیسیون در اداره کل پزشکی قانونی استان تشکیل می شود.

وی ادامه داد: چارت تشکیلاتی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان 311 نفر است که در حال حاضر 17 درصد آن فعال و مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمیان اعلام کرد: کلنگ چند پروژه عمرانی در پزشکی قانونی استان در سال های 91 و 92 زده شده  است که ساختمان کرمان 95 درصد، رفسنجان 90 درصد و جیرفت 40 درصد پیشرفت فیزکی دارند.

وی خاطر نشان ساخت: در 18 شهرستان استان اداره پزشکی قانونی فعال داریم و 50 درصد افراد مشغول در پزشکی قانونی استان پزشک هستند و 80 درصد کارمندان نیز فوق لیسانس می باشند.

  مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: حقوق پایین پزشکان در پزشکی قانونی باعث عدم استقبال پزشکان از استخدام در این اداره شده است که این عدم استقبال موجب کمبود نیرو به خصوص در شهرستان های جنوبی استان شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان پزشک حقوق برنا پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله