Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی "پاستاریونی" اثر برگزیده سهیل موفق در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از امروز در پردیس سینمایی ساحل و چهارباغ به روی پرده به اکران عموم گذاشته می‌شود. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همزمان با آخرین فصل پاییز، بازار سینماهای اصفهان پرهیجان‌تر می‌شود، به طوری که پردیس‌های سینمایی چهارباغ و ساحل بهترین و تازه‌ترین منتخبان سینمای ایران و جهان را به روی پرده به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی "پاستاریونی" اثر برگزیده سهیل موفق در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از امروز در پردیس سینمایی ساحل و چهارباغ به روی پرده به اکران عموم گذاشته می‌شود.

این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان به سینما عرضه شده است با نقش‌آفرینی سام درخشانى، بهاره رهنما، گوهرخیراندیش، محمد نادرى، کمند امیرسلیمانى، مهتاب ثروتى، امید روحانى، حمیدرضافلاحى، مهدى باقربیگى و حمید سپیدنام و  بازیگران کودک همچون محمد شاکرى و سامیار محمدى به روی پرده رفته است.

در خلاصه این فیلم آمده است "دور پولاتو کش ماست بنداز . کش میچسبه به پول ، موقع خرج کردن سختت میشه پولاتو دربیارى اونوقت کمتر خرج میکنى ..."

"سرو زیر آب" تازه‌ترین اثر محمد علی باشه آهنگر روایتی عاشقانه از شهدای مفقودالاثر است که به تازگی در پردیس سینمایی ساحل اصفهان اکران شده است.

در خلاصه این فیلم آمده است "راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو،گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند . سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد."

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه آهنگر و فرخ نعمتی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی استیگمات تازه‌ترین اثر مجیدرضا مصطفوی و با بازی محسن کیایی, مهتاب نصیرپور, هادی حجازی فر, حسین پاکدل, سیامک صفری, باران کوثری, نیکی کریمی, بهنوش بختیاری در پردیس سینمایی ساحل و چهارباغ در حال اکران است.

در خلاصه این فیلم آمده است "یه روده راست تو شکمش نیست، یادت رفته تو چشممون زل میزد دروغ میگفت. اون برگرده همه را عاصی میکنه..."

نگارش فیلم‌های سینمایی «مرضیه دباغ و شهید همدانی» آغاز شدمدیر بنیاد سینمایی فارابی: جشنواره فیلم مقاومت پایگاهی برای فیلم سازان آزادی خواهچند خبر از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت | رابطه سینمای سلطه با غرب چیست؟

این پردیس سینمایی در تازه‌ترین اکران خود فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را با عنوان "وای آمپول" ساخته علی رضا محمودزاده اکران کرده است.

"وای آمپول" فیلمی شاد و کودکانه است که ماجرای خانواده  آمپول‌چی که تولیدکننده آمپول هستند را روایت می‌کند که فرزندان‌ این خانواده از آمپول وحشت دارند.

هوشنگ حریر چیان، شهرام قائدی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، سارا روستاپور، مسعود غزنچای، محسن روشن، سعید کاظم زاده، پارسیا شکوری، ژیار محمدزاده، سارینا صانع پرور و ملیسا ابراهیمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین در پردیس سینمایی ساحل فیلم سینمایی "خانم یایا" تازه‌ترین اثر عبدالرضا کاهانی را به نمایش گذاشته است.

"خانم یایا" داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پى گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزى هم به پاتایا می‌زنند اما رویارویى آن ها با دوست قدیمى همه چیز را به هم می‌زند.

حمید فرخ نژاد، رضا عطاران، نیتایا چرسى و  امین حیایى در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن

سالن‌های سینما که تا ۳ روز دیگر میزبان دو فیلم جدید می‌شوند، از زیر سلطه مطلق فیلم‌های کمدی خارج شده و این روزها شاهد رقابت ستاره‌های یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی هستند.

به گزارش ایسنا، اگرچه سینماها تعطیلات آخر هفته گذشته را با یک روز و نیم تعطیلی پشت سر گذاشتند، اما رشد فروش برخی فیلم‌ها هنوز روند صعودی دارد و تغییراتی در جدول فروش فیلم‌های نوروزی پس از گذشت بیش از ۵۰ روز ایجاد شده است.

تا پیش از شروع اکران «مست عشق» تنها فیلم غیرکمدی صدر گیشه «بی‌بدن» بود که در روزهای اخیر جای خود را به آخرین ساخته حسن فتحی «مست عشق» داد.  

در حال حاضر رقابت فروش با ستاره‌های دو فیلم «تمساح خونی» و «مست عشق» یعنی جواد عزتی، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و بازیگران مطرح ترک است که در مجموع حدود سه میلیون نفر از پنج میلیون نفر تماشاگر سینما را در سال ۱۴۰۳ میزبانی کرده‌اند.

«تمساح خونی» تاکنون با ۱۳۰ میلیارد تومان فروش دو میلیون و ۱۵۴ هزار نفر مخاطب داشته و تعداد تماشاگران «مست عشق» نیز با حدود ۴۸ میلیارد تومان فروش بلیت، به ۸۰۰ هزار نفر نزدیک شده است.

فیلم تراژیک «بی‌بدن» نیز با ۵۷۵ هزار نفر تماشاگر حدود ۳۵ میلیارد تومان بلیت فروخته است.

از چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه قرار است دو فیلم «تاوان» و «نیلگون» هم راهی اکران شوند و احتمالا اکران برخی فیلم‌ها نیز به پایان خواهد رسید.

«تاوان» ساخته رامین سهراب‌زاده با تهیه‌کنندگی محسن صرافی گویا همان فیلم پرحاشیه «لایه‌های دروغ» است که سه سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

این فیلم تولید مشترک ایران و فنلاند و در ژانر اکشن است که جسیکا ولف، مجید سعیدی، علیرضا خارکن، ونوس کاملی، نادر فلاح و علی میرعلم‌زاده در آن بازی کرده بودند.

فیلم «نیلگون» نیز ساخته حسین سهیلی‌زاده و محصول حدود پنج سال قبل است که محمدرضا فروتن، میترا حجار، همایون ارشادی، سام درخشانی و آناهیتا درگاهی در آن بازی کرده‌اند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان