Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام حزب همبستگی ایران اسلامی با بیان اینکه گفت‌و گوهای ملی بهترین روش برای ارتقای همبستگی داخلی است، گفت: مردم از گستردگی تضادها و تقابل ها میان مسئولان و جناح های سیاسی خسته هستند.

محمد سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از کسانی که شبانه روز به دنبال اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: در حالی که کشور با تهدیدات خارجی به ویژه در زمینه اقتصادی روبرو است و وزارت خزانه داری آمریکا با تحریکات برخی کشورهای منطقه، معیشت مردم را برای افزایش نارضایتی‌های عمومی نشانه رفته است، برخی در داخل کشور خواسته یا ناخواسته بازی در زمین دشمن را در پیش گرفته و با هر تصمیم و سخنی از سوی دولت یا جریان اصلاحات به جنجال آفرینی می پردازند و با تفسیرهای مبتنی بر نیت خوانی و توهم توطئه، سعی در تخطئه و تخریب جناح مقابل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به نیاز کشور به انسجام داخلی و این که باید جهان یک پیام واحد از ایران دریافت کند، افزود: تمامی گروه‌های سیاسی باید در جهت تقویت همبستگی ملی به گفت‌وگوهای فراگیر بر پایه نقاط اشتراک روی آورند و با درک شرایط کشور از اصرار بر تحمیل نظرات با تاکید بر اختلافات و ماندن در حوادث گذشته بپرهیزند.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: تاسف آور است که برخی به طمع منافع جناحی با سوءاستفاده از حوادث سال‌های قبل سعی در طرد ابدی اصلاح‌طلبان از حضور در دایره قدرت و دور نگاه داشتن آنان از مراکز تصمیم سازی کلان برای اداره امور کشور دارند و بی‌وقفه بر طبل اختلافاتی می‌کوبند که در بسیاری موارد سرچشمه وجودی آن، توهماتی خود ساخته است که بر اثر تکرار در سالیان گذشته برای خود آن ها نیز باورپذیر شده است.

وی یادآور شد: اصرار به القای مخالفت اصلاح‌طلبان با اصل نظام از سوی دلواپسان و برخی عناصر افراطی جناح مخالف که متاسفانه در مواردی از حمایت برخی تریبون‌ها و رسانه‌ها نیز برخوردار هستند، در سال‌های گذشته فاصله بین اصلاح‌طلبان و مجموعه حاکمیت را افزایش داده در حالی که موضع‌گیری‌های احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب در مواردی همچون حوادث دی ماه 96 و تابستان 97 نشان داد که دلبستگی اصلاح‌طلبان به کشور و نظام، اگر از جناح مخالف بیشتر نباشد مطمئنا کمتر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه نباید در برابر عناصر اقتدارگرایی که منافع خود را در افزایش شکاف بین حاکمیت و اصلاح‌طلبان تعریف کرده‌اند، منفعلانه برخورد کرد افزود: اصرار هوشمندانه اصلاح طلبان بر گفتگوهای ملی و برقراری دیالوگ بین همه جناح‌های سیاسی کشور بهترین راه برای کاهش اختلافات در جهت ارتقای همبستگی و امنیت ملی است که تحقق آن می‌تواند به برطرف شدن بسیاری از سوءتفاهمات بین نهادهای حکومتی و اصلاح‌طلبان منجر شده و از هدر رفت انرژی مدیریتی کشور در مواجهه با تنش‌های جناحی جلوگیری کند.

سالاری با بیان اینکه که مردم از گستردگی تضادها و تقابل ها میان مسئولان و جناح های سیاسی خسته هستند، یادآور شد: تداوم این درگیری‌های فرسایشی که به کاهش اعتماد عمومی منجر خواهد شد، جز تحمیل هزینه به نظام و تامین مقاصد دشمنان ایران ثمر دیگری نخواهد داشت و باید همه دلسوزان کشور با تاسی به سیره نبی مکرم اسلام(ص) و با رویکردی اخلاق محور در مسیر کاهش تنش ها و افتراقات داخلی گام بردارند.

قائم مقام حزب همبستگی در پایان با تاکید بر لزوم حرکت اصلاح طلبان در جهت کاهش فاصله با مجموعه حاکمیت افزود: شخصیت های مورد وثوق اصلاحات و نظام باید در ایجاد ارتباط تنگاتنگ با نهادهای حاکمیتی مصر باشند و با برقراری گفت‌وگوهای جامع و بی‌واسطه به برطرف کردن موانع همگرایی جناح های مختلف سیاسی در جهت تامین منافع ملی همت گمارند تا با کاهش گسست‌های سیاسی، شاهد تسری آرامش و وحدت در سطح  جامعه و مسدود شدن روزنه‌های اختلاف افکنی عناصر انحصارطلب داخلی و معاندان خارجی باشیم و کشور نیز از ظرفیت بزرگ جبهه اصلاحات بیش از پیش بهره مند شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولویت های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران بررسی شد.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!