Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب به پایان می رسد.

دومین شب از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 دیدار به پایان می رسد. در گروه اول اتلتیکو مادرید در یک بازی نسبتا ساده باید در خانه خود و از ساعت 21:25 دقیقه به مصاف تیم قعرنشین و یک امتیازی موناکو برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سیمئونه که با دورتمون برای سرگروهی در رقابت هستند هم اکنون با 9 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

دیگر دیدار این گروه بین دورتموند و بروژ خواهد بود. نماینده آلمان باید در زیگنال ایدونا پارک به مصاف تیم بلژیکی برود. بروژ تنها در صورت پیروزی می تواند اندک شانس صعود خود به مرحله بعد را حفظ کند. آنها در صورت متوقف کردن دورتموند می توانند تا حد زیادی رسیدنشان به لیگ اروپا را تضمین کنند. در سوی مقابل تیم صدرنشین دورتموند برای سرگروهی نیاز به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد.

در گروه ششم همه نگاه ها به ومبلی لندن است. تاتنهام که عملکرد خوبی در این فصل نداشته برای اینکه اندک شانس خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ کند باید در خانه خود اینترمیلان را شکست دهد و ضمن گرفتن انتقام باخت دور رفت چشم به لغزش نراتزوری در هفته آخر داشته باشد و البته خودش هم بتواند بارسا را از پیش رو بردارد. هم اکنون تاتنهام با 4 امتیاز تیم سوم جدول است و اینتر با 7 امتیاز رتبه دوم را مال خود کرده است.

دیگر مسابقه هم بین تیمهای صدر و قعرنشین برگزار می شود. آبی اناری ها به هلند رفته اند تا مقابل تیم مارک فن بومل قرار بگیرند. بارسا با 10 امتیاز صدرنشین است و با گرفتن یک امتیاز هم صعود آنها قطعی خواهد شد. در سوی مقابل تیم هلندی با یک امتیاز اندوخته ای که دارد فقط می تواند رویای صعود به لیگ اروپا را در ذهن خود داشته باشد.

اما به جذاب ترین گروه می رسیم. گروه سوم. جایی که فاصله تیم چهارم با اول فقط دو امتیاز است! در این گروه لیورپول با 6 امتیاز و به خاطر تفاضل گل نسبت به ناپولی صدرنشین است. پاریسن ژرمن هم با 5 امتیاز تیم سوم جدول رده بندی به حساب می آید و ستاره سرخ بلگراد با 4 امتیاز آخر است. حالا در این هفته ابتدا ناپولی در خانه باید به مصاف ستاره سرخ برود و احتمالا یک برد را جشن بگیرد. شاگردان آنچلوتی با پیروزی در این مسابقه شانس خود برای صعود را به شدت افزایش می دهند. در دیگر مسابقه هم که حساس ترین بازی هفته هست؛ لیورپول باید در پارک دو پرانس به مصاف پاریسن ژرمن برود. توخل به چیزی جز گرفتن انتقام از هموطن خود فکر نمی کند.

گروه چهارم. معمولی ترین گروه این دوره از رقابت ها. لوکوموتیو حذف شده و شانس کمی برای صعود به لیگ اروپا دارد. این تیم صفر امتیازی باید در خانه به مصا تیم بالاسری خود گالاتاسرای برود. برد تیم روسی رقابت برای کسب رتبه سوم را به هفته آخر می کشاند اما هر نتیجه دیگری این ماجرا را در روسیه به اتمام خواهد رساند. تیم ترکیه ای هم برای اینکه همچنان بخت صعود به دور دوم را داشته باشد باید از این بازی سه امتیاز را به دست بیاورد. این دیدار از ساعت 21:25 دقیقه آغاز می شود.

تیمهای پورتو و شالکه هم از ساعت 23:30 دقیقه دیگر دیدار این گروه را به انجام خواهند رساند. یک جدال جذاب برای سرگروهی. البته تیم آلمانی نیم نگاهی به بازی گالا هم خواهد داشت؛ چرا که خطر این تیم ترکیه ای هنوز به طور کامل برطرف نشده است. پورتو با یک امتیاز هم می تواند صعود خود را قطعی کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم)

دیگر خبرها

  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان