Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، عباس بایرامی ظهر امروز در جلسه مجمع عالی بسیج در کانون شهید حق‌شناس با بیان اینکه استکبار در آستانه 40 سالگی بسیج به دنبال نابودی آن است اظهار کرد: بسیج به یک کارکرد مناسب در انقلاب رسیده و می‌تواند در جامعه مؤثر باشد لذا دشمن از هر روشی برای نابودی بسیج استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه نگاه مردم به مکتب امام راحل باید یک نگاه الهی باشد گفت: امام (ره) با تشکیل بسیج شخصیت هوشمند، باهوش و دوراندیش خود را نشان داد تا از این طریق به تواند به حفظ انقلاب کمک کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان بسیج را یک الگوی مناسب برای دیگر ملت‌ها دانست و افزود: امام راحل با تشکیل بسیج یک الگوی انقلابی به دیگر کشورها نشان داد تا از طریق ملت‌های مسلمان بتوانند با استکبار مبارزه کنند.

بایرامی با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است گفت: نوع حکومت در انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نظیر است زیرا در این نوع حکومت مردم می‌توانند سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند.

وی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج را مردمی بودن آن دانست و بیان کرد: امام راحل برای حفظ  وحدت مردم با انقلاب یک نیرویی از میان خودشان بانام بسیج تأسیس کردند تا بتوانند مردم را در همه رویدادها به صحنه بکشانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج ابتدا توسط نیروهای باتجربه ساماندهی شد تصریح کرد: تمامی اقشار مردم در دهه‌های  40 و 50 که به بیانات امام اعتماد و با او برای پیروزی انقلاب تا پای جان مبارزه کردند حلقه نخست بسیج را تشکیل دادند تا این سازمان مردمی به یک سامان‌دهی برسد.

بایرامی با تأکید بر نقش مهم بسیج در دفاع مقدس افزود: بسیج در سال 58 به یک ساماندهی کامل رسیده و در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم استراتژیک خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب نشان داد.

وی دلیل پیروزی حزب‌الله و مقاومت فلسطین را الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی دانست و بیان کرد: رژیم صهیونیستی باآن‌همه نیرویی که دارد نتوانست دو روز بیشتر در برابر نیروهای مقاومت دوام بیاورد زیرا حزب‌الله و مقاومت فلسطین و حماس از فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی ایران پیروی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال

پیکر مطهر شهید مجید شخصی شتردار پس از ۴۲ سال از طریق دی ان‌ ای شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی ولی نیا، مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده  این شهید داد و اظهار داشت: شهید مجید شخصی شتردار، متولد 1342 که در هجده بهمن سال 1360 در عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به شهادت رسید و مفقودالاثر شده بود، پس از 42 سال چشم انتظاری پیکرش کشف و شناسایی شد.

وی افزود: پیکر این شهید دوران دفاع مقدس، سال گذشته در تنگه چزابه تفحص شده بود که از طریق DNA، شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد.

ولی نیا گفت: پیکر این شهید روز گذشته از تهران به مشهد منتقل شد و مراسم وداع با پیکر شهید مجید شخصی، جمعه شب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، در مراسم اجتماع صادقیون، پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب