Web Analytics Made Easy - Statcounter

این حادثه ساعت ۲:۳۰ دقیقه ظهر ۱۰ شهریور ۹۴ به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. ماجرا از آن قرار بود که سپهر- ۱۰ ساله - برای خرید نان از خانه بیرون رفت. مادر وقتی از دیر برگشتن پسرش نگران شد به کوچه رفت اما ناگهان با جسد سپهر که گردنش را بریده بودند پشت در خانه‌شان روبه‌رو شد. با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات از سوی کارآگاهان جنایی به دستور بازپرس سجاد منافی آذر آغاز شد و متهم این پرونده چند روز بعد دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکان در تحقیقات مدعی شد که صدایی به او گفته چاقو را از آشپزخانه بردارد و دست به جنایت بزند.با اعترافات متهم او برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان پزشکی قانونی جنون او را تأیید کردند. بدین ترتیب اشکان برای درمان به بیمارستان روانی منتقل شد و پرونده وی برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

از آنجایی که خانواده سپهر درخواست دیه پسرشان را کرده بودند، پرونده برای بررسی این موضوع که متهم توانایی پرداخت دیه را دارد دوباره به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.متهم روز گذشته برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد و زمانی که در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت مدعی شد که توانایی پرداخت دیه را ندارد. بدین ترتیب پرونده بار دیگر به دادگاه کیفری ارسال شد.

اشکان در گفت‌وگویی کوتاه درحالی که اشک به چشم داشت گفت: مادرم سال قبل فوت کرد و در مدت سه سالی که در مرکز درمانی هستم حالم بهتر شده و کمتر صداهای موهوم می‌شنوم. اما این اتفاق تلخ همیشه با من است و از کاری که کرده‌ام پشیمانم

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قاتل چاقو پسر بچه بازپرس متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری قاتل سه نفر از اعضای یک خانواده در عملیات ضربتی پلیس در شهر مریوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر ۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بود، وی به جرم خود اعتراف کرد و از او دو قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 751699

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد | کشف فیلم‌های خشن و جنایی در موبایل دختربچه قاتل
  • شکایت از عروس بعد از مرگ پسر
  • قتل خونین مرد گمشده توسط ۲ دوست چاقوکش در اتوبان همت
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم