Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:10:39 GMT

برگزاری نشستی تلفیقی درباره فیلم و داستان کوتاه

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۳۰۷۳

برگزاری نشستی تلفیقی درباره فیلم و داستان کوتاه

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «فیلم کوتاه ببینیم، داستان کوتاه بشنویم» در ادامه سلسله نشست‌های هنری هفت اقلیم، روز دوشنبه ۱۲ آذر توسط دپارتمان‌های سینما و ادبیات موسسه هفت اقلیم برگزار می‌شود. محوریت موضوع این برنامه سینمای اقتباسی و رویکردهای اقتباس است.

در این نشست ‌فیلم‌های کوتاه رویای باغ ساخته رهی قاسمی و آن‌سوی دریاچه ساخته عماد خدابخش که هر دو اقتباس‌هایی از مجموعه داستان‌ "رژ قرمز" سیامک گلشیری هستند اکران و آثار از منظر رویکردشان به اقتباس مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور کارگردانان و تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها و حضور و داستان خوانی سیامک گلشیری(نویسنده مجموعه داستان) همراه خواهد بود. به علاوه نظریه‌های اقتباس توسط فاطمه فریدن(منتقد سینما) ارائه می‌شوند.

این برنامه روز دوشنبه ۱ آذر در سالن آمفی تئاتر موسسه هفت اقلیم واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ملک، بعد از کشواد، پلاک ۵۶۹ برگزار می‌شود.

کد خبر 4470189 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات داستان کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند