Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان کاتالان ها درحالی وارد هلند شد تا برای جدال حساس امشب گروه B لیگ قهرمانان مقابل آیندهوون به میدان بروند که شکل و شمایل ظاهری بازیکنان این تیم به سوژه ای جالب تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"؛ بارسلونا صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان بعد از اختلاف سه امتیازی نسبت به اینتر امشب با کسب امتیاز از بازی با آیندهوون در فیلیپس آرنا صعود خود را به مرحله حذفی قطعی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان آبی اناری پوشان کاتالان دیروز در حالی وارد فرودگاه شهر آمستردام شد که تیپ ظاهری شکیل و یک دست ستاره های این تیم به سوژه ای جالب توجه برای رسانه های معتبر تبدیل شد.


دیلی میل با انتشار تصاویر از بازیکنان بارسلونا با کت و شلوارهای خاکستری، پیراهن های سفید و کراوات نوک مدادی که با یک جفت کفش چرم مشکی ست شده بود، مدعی شد قیمت این ست از لباسی که بارسایی ها بر تن داشتند نزدیک به 4200 پوند(62 میلیون تومان به ارزش فعلی ایران) هزینه در بردارد.


دیلی میل نوشت:« براساس توافق باشگاه بارسلونا با برند Thom Browne تا سه سال آینده ستاره ها و مربیان و اعضای کادر فنی و اجرایی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با لباس های تولیدی این شرکت راهی مسافرت خواهند شد که بر حسب تعداد اعضای این تیم هر بار هزینه ای بالغ بر 100 هزار پوند برای این البسه در برخواهد داشت».


به نوشته دیلی میل سران بارسلونا برای نیل به شعار خود مبنی بر این که تیم زیبا باید ظاهری زیبا نیز داشته باشد با Thom Browne این قرارداد را منعقد کرد تا همچون نمایش دیدنی و زیبا در مستطیل سبز بیرون از میادین فوتبال هم ستاره های خوش پوش و شکیل به نمایش بگذارد. نکته جالب این که نویسنده دیلی میل با انتشار تصاویر تک تک ستاره های بارسا مدعی شد لیونل مسی از همه مرتب تر و شکیل تر بود چون شال گردن خود را براساس همان دیزاینی که Thom Browne مد نظر داشت بسته بود اما پیکه و اومتیتی دو مدافع اصلی بارسلونا تمایلی به بستن شال گردن طوسی نداشتند.

 

 

 

 

 

 

لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا آیندهوون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا آیندهوون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بارسلونا ثابت کرد اشتیاق هواداران و تعصب بازیکنانش برای پیروزی کافی نیست. تیفوسی‌های این باشگاه شب پیش از مسابقه تا دیروقت جلوی هتل محل اقامت پاری‌سن‌ژرمن سروصدا راه انداختند، در روز مسابقه امباپه و دمبله را به‌شدت هو کردند و با عروسک خوک و چاپ اسکناس به استقبال بازیکن سابق‌شان رفتند تا به او نشان دهند جواب خیانت چیست. آنها اتوبوس تیم خودی را با پاری‌سن‌ژرمن اشتباه گرفتند و به‌اشتباه به سمت اتوبوس خودی هم حمله کردند. از همه مهم‌تر آرائوخو که مدتی است تصور می‌کند با خشونت و حمله وحشیانه به بازیکنان حریف تعصبش را به هواداران نشان می‌دهد، با اخراج در دقیقه‌۳۰ و زمانی که تیمش یک بر صفر و در مجموع رفت و برگشت با ۲‌گل از حریف پیش بود، پیروزی را به تیم میهمان تقدیم کرد.

مدافع اروگوئه‌ای که خودش را به‌عنوان یک پدیده و استعداد بزرگ معرفی کرده بود و از او به‌عنوان پویول جدید یاد می‌شد، مدتی است در افت به‌سر می‌برد و انگار در باد این لقب خوابیده است. او پیش از خطای منجربه‌اخراج روی بارکولا، ۲‌بار دیگر هم برای تصاحب توپ خشونت به خرج داد و داور با او مدارا کرد. حالا خیلی‌ها او را مقصر اصلی شکست مقابل پاریس می‌دانند چون با یک اقدام کودکانه هم تیم را از وجود خودش و تعداد برابر بازیکن محروم کرد و هم باعث شد یامال که خطرناک‌ترین بازیکن تیم بود، از بازی بیرون کشیده شود و جای خود را به یک مدافع به نام اینیگو مارتینس بدهد. حاصل تمام این اتفاقات شکست ۴ بر یک و تحقیرآمیز بارسا در خانه و خداحافظی با لیگ قهرمانان بود.

بازیکنان بارسا تا دقیقه ‌۱۱ نتوانستند ۳‌پاس پیاپی به‌هم بدهند؛ اما با وجود این در دقیقه‌۱۲ به گل رسیدند. آنها قبل از دریافت کارت قرمز فقط ۳۷.۱‌درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و در نهایت تنها با ۳۲.۷‌درصد مالکیت توپ، شب را به پایان بردند که کمترین میزان مالکیت توپ آنها در لیگ قهرمانان اروپا است.

بارسلونا بیش از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان اروپا به‌دست پاری‌سن‌ژرمن حذف شده؛ یک‌چهارم‌نهایی (۹۵-۱۹۹۴)، یک‌هشتم‌نهایی (۲۱-۲۰۲۰) و یک‌چهارم‌نهایی (۲۴-۲۰۲۳).

کیلین امباپه بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا گلزنی کرده (۶گل) و تنها توماس مولر با ۸‌گل زده برابر آبی‌واناری‌ها بیشتر از ستاره فرانسوی به این تیم گل زده است.

امباپه با ۵۳بازی کمتر از زلاتان در لیگ قهرمانان اروپا به تعداد گل‌های ستاره سوئدی (۴۸) در این مسابقات رسید.

امباپه با ۲گل به بارسا، پنجاهمین مشارکت خود روی گل را در تمام رقابت‌های این فصل (۴۱گل و ۹پاس‌گل) ثبت کرد که بهترین نرخ در ۵لیگ برتر اروپا و ۴۱گل او بالاترین تعداد گل در میان تمام بازیکنان ۵لیگ برتر اروپا است.

امباپه در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا قهرمانی PSG می‌تواند تصمیم او برای آینده را تغییر دهد گفت: «نه، نه، نه.»

بهترین گلزنان خارج‌ازخانه دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا؛ رونالدو (۳۹بازی و ۲۳گل)، امباپه (۱۲بازی و ۱۵گل) و بنزما (۳۴بازی و ۱۴گل).

کیلیان امباپه در هر ۵بازی اخیر خارج‌ازخانه خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریفان اسپانیایی موفق به گلزنی شده و در کنار کریستیانو رونالدو در مقابل تیم‌های آلمانی، دومین رکورددار گلزنی یک بازیکن به تیم‌های یک کشور در بازی‌های خارج‌ازخانه به‌حساب می‌آید.

انریکه در سال۲۰۱۷ وقتی سرمربی بارسلونا بود، با بارسا به پاریس کام‌بک زد و امسال با پاریس به بارسا کام‌بک زد.

دمبله هم انتقام سختی از تیم سابقش گرفت. او رفت و برگشت ۲گل زیبا به بارسا زد و خوشحالی کرد تا ثابت کند هیچ عرقی به هیچ تیمی ندارد. او در ۳۳بازی این فصل مقابل سایر تیم‌ها یک‌گل زده بود و حالا در ۲بازی، ۲گل به تیم سابق زده است. او فقط در بارسلونا بلد بود مصدوم شود و حالا بدون کوچک‌ترین مشکلی بازی می‌کند.

لوئیس انریکه نخستین سرمربی سابق بارسلونا است که تیم اسپانیایی را از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد و سومین مربی اسپانیایی پس از رافائل بنیتس با لیورپول در فصل۰۷-۲۰۰۶ (مرحله یک‌هشتم‌نهایی) و ویسنته دل‌بوسکه با رئال‌مادرید در فصل۰۲-۲۰۰۱ (نیمه‌نهایی) است که موفق به حذف این تیم شده است.

تنها ۲‌بار بارسلونا ۴گل یا بیشتر در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان در خانه دریافت کرده که هر دو بار حریف آنها پاری‌سن‌ژرمن بوده است.

لمینه یامال، وینگر بارسلونا با پاس‌گلی که به رافینیا داد، جوان‌ترین بازیکنی شد که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا روی یک گل تاثیر می‌گذارد؛ با ۱۶‌سال و ۲۷۸روز سن.

با حضور پائو کوبارسی (۱۷) و لمینه یامال (۱۶) به همراه وارن زائر امری (۱۸) از پاری‌سن‌ژرمن، این اولین‌باری بود که ۳بازیکن ۱۸‌ساله یا کمتر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند.

کد خبر 845364 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تیم بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا