Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان ایران گفت: سال گذشته تیم یک دست‌تری داشتیم و بیشتر آن بازیکنان ۱۹ سالشان را پر کرده بودند و سال آخر حضورشان در رده جوانان بود.

امین قربانی در در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج اخیر سابریست‌های ایران در جام جهانی تهران که با کسب تنها یک مدال برنز در بخش تیمی برای ایران به پایان رسید و نسبت به سال قبل نتیجه ضعیف‌تری بدست آمد، اظهار کرد: سال گذشته تیم یک دست تری داشتیم و بیشتر بازیکنان ۱۹ سالشان را پر کرده بودند و سال آخر حضورشان در رده جوانان بود و ما توانستیم به مدال طلا برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تیم سابر ایران میانگین سنی ۱۷ سال را دارد و بسیار جوان محسوب می‌شود. در این رقابت‌ها امیر حسین شاکر با ۱۷ سال سن توانست با کسب ۱۰ پیروزی در روز اول در جایگاه پنجم بایستد. این ورزشکار جوان همچنین در  المپیک جوانان نمایش خوبی داشت و در رده نهم ایستاد. در رده سنی جوانان نیاز به زمان داریم و برای نتیجه‌ گرفتن کمی زود است.

او افزود:  خدا را شکر می‌کنم که از جام جهانی تهران دست خالی بر نگشتیم و با کسب مدال برنز تیمی خستگی روی تنمان باقی نماند، چرا که نزدیک به شش اردوی آماده سازی در تهران و  شهرستان‌ها داشتیم. این نتایج ایده‌آل ما نیست و همیشه برای کسب مدال طلای انفرادی به مسابقات می رویم،  ولی باید به جوانان اعتماد کرد.

قربانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در خصوص وضعیت کادر فنی تیم‌ ‌ملی اسلحه سابر که زیر نظر پیمان فخری، سرمربی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان فعالیت می‌کند، گفت‌:  همه ما زیر نظر پیمان فخری، سرمربی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان هستیم و تیم‌ ‌ملی جوانان سرمربی ندارد. در طول اردوها برنامه‌هایمان را با فخری هماهنگ می‌کنیم و خوشبختانه در طول این سال‌ها نتیجه‌ مورد نظر را کسب کرده‌ایم. خوشبختانه فخری اجازه داد تا جوانان با بزرگسالان تمرین کنند و اردوی مشترکی داشته باشند. وقتی بازیکنان جوان با عابدینی و پاکدامن تمرین می‌کنند، این مبارزه های تمرینی می‌تواند بر روحیه بازیکنان جوان تاثیر مثبت بگذارد.

مربی تیم‌ ‌ملی شمشیربازی جوانان اسلحه سابر ایران تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های ریاست فدراسیون شمشیربازی در طول سال‌های گذشته میزبانی های خوبی را گرفته‌ایم. در جام جهانی تهران نیز نزدیک به ۲۲ نفر از سابریست‌های جوان ایرانی بازی کردند و هر چند نتایج بیشتر آنها قابل قبول نبود، اما همین که می‌توانند با بازیکنان خارجی مبارزه کنند  برای ما کافی است.

امین قربانی در خصوص  مسابقات پیش روی تیم‌ ‌ملی اسلحه سابر جوانان، گفت‌: قرار است اسفند ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم اردن شویم. در حال‌ حاضر  اردوها تا دو هفته‌ تعطیل می‌شود و پس از آن  با هماهنگی فخری تعدادی از بازیکنان خط می خورند تا با تیم اصلی به تمرین بپردازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه آلومینیوم اراک که در فصول اخیر در نقش گربه سیاه پرسپولیس خودی نشان داده و البته فوتبال خوبی هم بازی می کند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

با توجه به ترکیب یازده نفره ایرالکو شامل احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی مینگین سنی این تیم 26 سال است. 

در صورت حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات ، امیر نوری یا علیرضا نقی زاده در ترکیب اصلی میانگن سنی  این تیم بالاتر می رفت اما دو نفر اول مصدوم و دو نفر بعدی نیمکت نشین هستند.

البته غیر از بازیکنان جوان متعدد در ترکیب اصلی ایرالکو مهره های جوان زیادی هم روی نیمکت این تیم دیده می‌‍شوند.

حسین نوروزی و علی وطن دوست تنها 21 سال سن دارند،ابوالفضل قتبری 20 ساله است و محمد خلیفه دروازه‌‍بان ذخیره و بهرام گودرزی هم تنها 19 سال سن دارند تا تیم مجتبی حسینی هم با پنج بازیکن زیر 23 سال به مصاف حریف نامدارش رود.

شروین بزرگ،رضا جبیره،علیرضا نقی زاده و امیر نوری چهار بازیکن بزرگسال نیمکت ایرالکو هستند.

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود