Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید از محورهای بندرعباس به میناب ، سیاهو به احمدی ، بندرعباس به بندر خمیر ، بزرگراه بندر شهید رجایی و تقاطع غیر همسطح رویدر به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و از جمله برنامه های رضا اکبری در سفر استانی به هرمزگان بود .

رضا اکبری  پس از بازدید از جاده های مواصلاتی هرمزگان با تشکر از مسئولین اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای ، به اهمیت بیشتر به محورهای پر ترافیک استان از جمله بزرگراه بندر شهید رجایی گفت : این محور یکی از محورهای مهم کشور به شمار می رود بنابراین رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی مطلوب و مناسب این محور یک امر ضروری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش باقرجوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در ادامه این بازدید با ذکر توضیحات از فعالیت های انجام شده در سال جاری به این مقام مسئول در سازمان خاطرنشان کرد : کارهای خوبی از جمله روکش های آسفالتی در محورهای استان انجام شده است و امید می رود در آینده ای نزدیک تخصیص اعتبار مناسب برای بهسازی برخی محورها از جمله تقاطع غیر همسطح سه راهی رویدر تصمیماتی گرفته شود و به زودی به استان ابلاغ شود.

در پایان این بازدیدها نیز جلسه ای با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیر کل دفتر فنی استانداری و معاون راهداری استان و رئیس اداره نگهداری راههای در دفتر عمرانی استانداری هرمزگان تشکیل شد که مصوباتی منجمله :

مطالعه تقاطع سرخون اصلاح و براورد آن به دو دهانه پل شش متری زیر گذر،ادامه عملیات بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت محور بندرشهید رجایی در باند رفت و برگشت ،مطالبات بهسازی و روکش آسفالت محور سیاهو به احمدی بطول 10 کیلومتر ، طرح رمپ ورود و خروج بندرشهید رجایی جهت درخواست اخذ مجوزبرگزاری مناقصه به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشورارسال شود .

پیگیری افزایش اعتبار و تخصیص و پروژه تقاطع دهنو – قلعه قاضی از سازمان راهداری جهت ابلاغ به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و همچنین مطالبات تقاطع دانشگاه به سمت زهرا تهیه گردد

مطالعه و اصلاح تقاطع فین و دوربرگردان آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ،طرح اصلاح دور برگردان روبروی انجمن صنفی وسائط نقلیه سنگین بوژی داران توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهیه و انجام شود .

مقرر شد تقاطع غیر همسطح رویدر با هماهنگی شرکت ها جهت اخذ مجوز برگزاری مناقصه به سازمان راهداری ارسال گردد .در خصوص راه جدید الاحداث گچین و پل های جاده قدیم و راه های ارتباطی روستاهای واقع در مسیر رفت مکاتبه و جلسات با حوزه ساخت برگزار گردد .

تقاطع غیر هم سطح نامجو تا پل هورمودر پس از تکمیل زیرسازی و تعریض روکش آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام پذیرد .

اخذ مجوز طرح و برآورد اصلاح انتهای آزاد راه شهید رجایی به سمت دشت امام جهت اخذ مجور به سازمان راهداری راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور وبرآورد بهسازی 5 کیلومتر مسیر رویدر و اعلام به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور جهت اخذ مجوز برگزاری مناقصه حاصل این نشست بود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه راهداری و حمل و نقل جاده محورهای مواصلاتی معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ نفر مسافر در قالب ۸هزار و ۲۵۷ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابجا شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش در تعداد سفر را داشته است.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۶ فرودین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ مسافر در سطح استان جابه جا شده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، تعداد ۴۳ هزار و ۱۳۴ نفر مسافرتوسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری وارد حوزه شمال استان شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در بازه زمانی مذکور، ۵۳درصد سفرها درون استانی و ۴۷ درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است.

باقری با بیان اینکه طی این مدت طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های مسافربری انجام می شود، تصریح کرد: میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و انتقادات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در پایانه های مسافری زاهدان، زابل و سراوان جهت بهبود روند خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

وی در پایان یادآورشد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان است و هموطنان می توانند کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در جاده‌های استان اصفهان
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر
  • رفت‌وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌استانی بوشهر
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان