Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی این مرکز گفت : ساخت این مرکز با صرف بیش از 30 میلیارد ریال تا پایان سال جاری ادامه می یابد و امسال به بهره داری خواهد رسید.
محمد جواد جمالی افزود: این مرکز که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز شده بود با 35 درصد پیشرفت فیزیکی به علت مشکلات مالی و اعتباری متوقف شده بود که پس از پیگیری های صورت گرفته و تخصیص حدود 15 میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن مجددا آغاز شده که پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمیعت هلال احمرفسا هم گفت : این مرکز در سه طبقه و با زیر بنای 1750 متر مربع شامل محل استراحت ،بخش ادارای و سلف سرویس با قابلیت آموزش و اسکان 450 نفر در حال ساخت است.
حمیدرضا محمدی افزود : در این مرکز دوره‌های تخصصی حمایت‌های روانی، اسکان، تغذیه و پشتیبانی در حوادث، جست و جو و نجات در آوار، حوادث جاده‌ای، ارتفاع، کوهستان، بهمن و کولاک، سیلاب، حوادث صنعتی و اقدامات پیش بیمارستانی برگزار خواهد شد.
شهرستان فسا در فاصله 135 کیلومتری جنوب شرق استان فارس قرار دارد.
6113 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان فارس تغذیه مجلس شورای اسلامی مشکلات مالی نماینده مردم 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز