Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد و امین قاسمی‌نژاد در گفت‌و گو با ایسنا درباره اهداف‌شان و حضور همزمان در تیم ملی صحبت کردند.

به گزارش ایسنا، درخشش قاسمی‌نژادهای پدیده در این فصل باعث شده تا شاگردان یحیی گل‌محمدی صدرنشین لیگ برتر باشند و در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار بگیرند. امین قاسمی‌نژاد که سومین فصل خود را در لیگ برتر سپری می‌کند تا اینجا فصل ۵ گل زده و ۴ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است و پسرعموی کوچک‌تر او یعنی محمد قاسمی‌نژاد با وجود فیکس بودن تنها در ۵ بازی، توانسته ۲ گل بزند و ۴ پاس گل برای پدیده‌ای‌ها مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی‌نژاد گلزن اول این روزهای پدیده در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این فصل تیمش اظهار کرد: تیم ما امثال ثبات شخصیتی خوبی پیدا کرده و بازیکن‌ها آرامش زیادی دارند و تیم هم توانسته با همدلی نتیجه‌ای باورنکردنی بگیرد و بتواند دل مردم مشهد را شاد کند. بازیکنان با شور و اشتیاق تمرین می‌کنند و سعی می‌کنند بازی به بازی بهتر شوند. کسی اول فصل روی تیم ما حساب نمی‌کردند و همه فکر می‌کردند مثل فصل پیش اواسط فصل کم بیاوریم اما این‌گونه نشد و فعلا هدف اول ما پیروزی در سه بازی آینده و قهرمانی نیم‌ فصل است. سپاهان تیم خوبی نشان داده و جدی‌ترین تعقیب‌ کننده ماست اما مقابل شاگردان قلعه‌نویی و هم‌چنین استقلال محکوم به کسب سه امتیاز هستیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده درباره پیشنهادتش از سایر تیم‌های لیگ برتری و همین‌طور حضور در تیم ملی توضیح داد: من و محمد در شرایط فوق‌العاده‌ای هستیم و از لحاظ بدنی و روحی و روانی در وضعیت ایده‌آلی به سر می‌بریم. برای جام ملت‌ها کار ما سخت شده است اما سعی می‌کنیم بتوانیم در اردوهای بعدی تیم ملی حضور داشته باشیم و بار دیگر خود را ثابت کنیم. صحبت‌هایی از طرف تیم‌های بزرگ لیگ برتری انجام شده اما در حد حرف باقی‌ مانده است. البته من فکر می‌کنم بهترین انتخاب برای ما پدیده باشد. باوجود مشکلات مالی، ما منتظر انتقال باشگاه هستیم و قرار است تا نیم‌فصل این اتفاق بیفتد زیرا بازیکنان از فصل پیش هم مطالباتی را دارند و قرار است تا نیم‌فصل صبر کنیم. البته این ترس هم وجود دارد که شاید این انتقال خوب از آب درنیاید و باعث خراب شدن تیم شود.

هم‌چنین محمد قاسمی‌نژاد، هافبک پدیده نیز در گفت‌وگو با ایسنا درباره درباره شرایط تیمش اذعان کرد: تیم روند رو به رشدی را پشت سر می‌گدارد. ما آنالیز خوبی از حریفان‌مان داریم و خدا را شکر خوب کار می‌کنیم و هدف ما نتیجه گرفتن تیم است. امیدواریم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و بتوانیم دل مردم مشهد را شاد کنیم.

او ادامه داد: فعلا نمی‌خواهم به پیشنهاداتم فکر کنم و تمام فکرم معطوف به پدیده است. من خوشحالم که با مربی چون گل‌محمدی کار می‌کنم و آرامشی که به ما می‌دهد باعث می‌شود که با جان و دل تا دقیقه آخر تلاش کنیم و شما می‌بینید که بسیاری از گل‌های ما دقیقه ۸۰ به بعد به ثمر می‌رسد. در دیدار با سایپا هم نیمه نخست زیاد خوب نبودیم اما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.

هافبک پدیده درباره حضور او و پسرعمویش در تیم ملی گفت: من نخستین فصلم در لیگ برتر است و فکر می‌کنم تنها در ۵ بازی از ابتدا حضور داشته‌ام. اگر کی‌روش به عملکرد ما نگاه کند، تلاش ما را می‌بیند و ما هم امید خود را حتی برای جام ملت‌ها از دست نخواهیم داد و هدف‌مان فامیلی کردن تیم ملی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد تيم فوتبال پديده مشهد تيم ملي فوتبال ايران كارلوس كي روش محمد قاسمی نژاد یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت