Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: ۱۲ و نیم درصد از جمعیت ورزشی استان را معلولان تشکیل می‌دهد و باید زیرساخت‌های لازم برای این ورزشکاران بیش از پیش فراهم شود. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیین تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران اصفهانی حاضر در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا آقاباباگلیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: این ورزشکاران با همت و پشتکار قابل توجه، عزت و افتخار و غیرت خود را در خارج از مرزهای ایران اسلامی به خوبی نشان دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به آمار ارائه شده 25 نفر از ورزشکاران اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا حضور پیدا کرده که 21 مدال از 136 مدال ورزشکاران ایران سهم جانبازان و معلولین اصفهانی شد که باعث افتخار ورزش استان است.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان با بیان اینکه هزینه‌های ورزشکاران معلول بسیار بیشتر از یک ورزشکار سالم است، خاطرنشان کرد: همت و پشتکار و موفقیت این ورزشکاران با حمایت خانواده‌های آن‌ها حاصل شد و این در حالی است که مدیریت ورزش تسهیل کننده برنامه‌های این ورزشکاران بوده است.

آقاباباگلیان ادامه داد:  12 و نیم درصد از جمعیت ورزشی استان را معلولان تشکیل می‌دهد و باید زیرساخت‌های لازم برای این ورزشکاران بیش از پیش فراهم شود و در این راستا مجموعه بسیار خوبی برای این ورزشکاران در شهر اصفهان تأسیس شده است.

دیدار با مقام معظم رهبری مایه دلگرمی ورزشکاران جانباز و معلول بود

وی گفت: ملاقات این ورزشکاران با مقام معظم رهبری باعث دلگرمی آنها بود و مهدی علیزاده ورزشکار اصفهانی که از جانبازان جنگ تحمیلی محسوب می‌شود مشکلات این قشر از ورزشکاران را به گوش مقام معظم رهبری رساند.

اصفهان| دارنده 3 مدال بازی‌های پاراآسیایی: شرایط تمرینی‌ ام بسیار سخت استاصفهان| از شگفتی‌سازی شطرنج‌باز 17 ساله تا طلاهای تکراری؛ نمره 20 برای کاروان نصف‌جهاناصفهان| مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر: مصمم به کسب مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بودیم

قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان در این آیین اظهار داشت: این ورزشکاران نه تنها موفق به کسب مدال شدند بلکه در روزگاری که نبرد سنگینی در صحنه کشور ایجاد شده بود، خود را به خوبی در میدان نبرد نشان دادند.

وی تصریح کرد: کسب 21 مدال در رقابت‌های پاراآسیایی برای شهر اصفهان افتخار بزرگی محسوب می‌شود و این جز به واسطه همت والای  این ورزشکاران نیست. این همت و اراده برای افرادی که با مشکلات جسمی روبه‌رو نیستند مایه عبرت است که معلولیت محدودیت نیست.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: ورزشکاران پاراالمپیکی قبل از پیروزی در میدان مسابقه، در میدان سخت‌تری پیروز بوده‌اند و نقص عضوی از بدن آنها هیچ خللی در فعالیتشان ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده نیز سخت‌کوشی خود را ادامه دهید و مظهر همه هنرها و همواره الگویی برای همه ما باشی.، امروزه جامعه نیاز به امید دارد و در صورت آسیب به امید در جامعه، کار برای اداره امور شهر و کشور بسیار مشکل می‌شود.

نوروزی خطاب به ورزشکاران جانباز و معلول گفت: هر کس در هر حوزه باید امید را برای جامعه حفظ کند، شما ورزشکارن امید را در جامعه به وجود آوردید و حضور در جمع شما بسیاری از خاطره‌ها را برای هر فردی یادآوری می‌کند. تحقق حقوق شهروندی و شهرسازی باید به گونه‌ای باشد تا دسترسی جانبازان و معلولان به همه امکانات شهری فراهم شود.

شهردار اصفهان بیان کرد: همه قانون‌گذاران باید به این نکته توجه داشته باشند که زندگی راحت حق معلولان است و هر اقدامی که موجب نادیده گرفتن حق آن‌ها شود اقدامی ظالمانه محسوب می‌شود. باید کرامت انسانی در این راه به خوبی رعایت شود و این مسیر موجب رضایت خداوند و احترام مردم به این قشر می‌شود.

در پایان این مراسم با اهدای هدایای نقدی از ورزشکاران و مربیان اصفهانی حاضر در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تقدیر به عمل آمد.

اسامی مدال‌آوران اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به شرح زیر است:

مدال طلا

انفرادی:

علیرضا مختاری (دوومیدانی- پرتاب وزنه)

امید کریمی (شطرنج نابینایان و کم‌بینایان)

مهدی علیزاده (دوومیدانی- پرتاب نیزه)

تیمی:

محمدرضا سبحانی‌نیا (والیبال نشسته)

محمد سرنجی (گلبال)

مدال نقره

انفرادی:

هاجر صفرزاده (دو 200 متر)

داوودعلی قاسمی (دو 100 متر)

هاجر صفرزاده (دو 400 متر)

فائزه کرمانی (پرتاب نیزه)

تیمی:

امید کریمی (شطرنج نابینایان و کم‌بینایان)

هادی نوری (تیراندازی میکس کامپوند)

زینب ملکی و معصومه شجراتی (والیبال نشسته)

مدال برنز

انفرادی:

داوودعلی قاسمی (دو 200 متر)

مهدی علیزاده (پرتاب وزنه)

علیرضا مختاری (پرتاب دیسک)

آرین لطفی (پرتاب دیسک)

داوودعلی قاسمی (دو 400 متر)

هاجر صفرزاده (دو 100 متر)

تیمی:

مهدی رومی‌فرد (شطرنج)

طیبه استکی (گلبال)

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: دهه سرآمدی آموزش دانشگاه اصفهان با شعار «آموزش الهام بخش، نیاز محور و اشتغال آفرین» از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


محمد فرامرزی افزود: اگرچه نسل دانشگاه‌ها تغییر کرده و به مهارت آفرینی روی آورده‌اند، اما کارکرد و فلسفه دانشگاه بر مبنای آموزش است.


وی با اشاره به چهار مقوله کلیدی دهه سرآمدی آموزش، گفت: دانشجو، منابع آموزشی، استاد و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه و زیرساخت و امکانات خوب از جمله این موارد است که این دهه از از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه برگزار می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشگاه اصفهان ۷۰۰ عضو هیئت علمی دارد، گفت: در مجموع ۸۰ نفر از بازنشستگان، سرآمدان آموزشی و … منتخبان این دوره هستند و در این بین ۲ نفر برای مرحله ملی و کشوری از بین اساتید معرفی می‌شوند.


وی افزود: رعایت افزایش کیفیت، آموزش، پژوهی، رعایت اخلاق حرفه‌ای، شاگرد پروری و … از معیار‌های امتیازدهی برای منتخبان است در مجموع باید ۴۰۰ امتیاز را دریافت کنند.


فرامرزی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان در رتبه بندی IST، جز ۵ دانشگاه برتر است که در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و زیرساخت‌ها، بین‌المللی سازی و … ارزیابی می‌شود و این دانشگاه در حوزه بین‌المللی هم در سال ۲۰۲۳ حضور داشت.


وی افزود: ۱۷ دانشکده در دانشگاه اصفهان وجود دارد و ۱۷ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستند و ۴۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی و ۹۰ گروه آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است