Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:37:50 GMT

حدادی به خواسته اش می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۳۵۱۸

احسان حدادی بعد از چهارمین قهرمانی در بازی‌های آسیایی، در دیدار با مسعود سلطانی‌فر در خواست حمایت تا المپیک ۲۰۲۰ را داده بود تا مدال طلا بگیرد. از طرفی او با فدراسیون به خاطر سیاست‌هایش برای اجرای برنامه دوساله اش تا المپیک توکیو اختلاف پیدا کرد، چراکه مجید کیهانی رئیس فدراسیون اصرار دارد حالا که ارز گران شده نمی‌تواند برای تمرین و اردوی ملی‌پوشان در خارج از ایران هزینه کند و با مربی خارجی هم تنها به شرط کار در ایران قرارداد می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان حدادی، اما به محض توافق با مک ویلکینز آمریکایی هدف اصلی اش را برای مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ گذاشته بود. هدفی که معتقد بود با مک و البته رکورد ۷۰ متر به آن می‌رسد، اما سیاست‌های جدید فدراسیون کار را برایش نشدنی کرد. نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که سال ۲۰۱۲ با حمایت کمیته ملی المپیک مدال نقره را گرفت، حالا هم همه امیدش حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است تا با اجرای برنامه‌هایش مدال ماندگاری برای ورزش ایران بگیرد. او در جلسه اول با سازمان تیم‌های ملی سر ماساژور روسی اش و همراهی حسین توکلی به توافق نرسید و به همین خاطر جلسه بدون نتیجه ماند. حالا فدراسیون دوومیدانی برای حل این مشکل دست به دامان سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک شده است. هرچند که صالحی‌امیری همان موقع که اختلاف فدراسیون و حدادی بر سر زبان‌ها افتاده بود، گفته بود به شرط حضور دو طرف، جلسه برگزار می‌کند. مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در این باره می‌گوید: «همه ملی‌پوشان از ۲۶ آبان تمرین در مجموعه آفتاب انقلاب را شروع کرده‌اند و مانده احسان حدادی. قرار است به‌زودی در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته ملی المپیک وضعیت او هم روشن شود.» البته او هنوز نمی‌داند جلسه چه تاریخی برگزار می‌شود: «روز جلسه هنوز معلوم نیست. امروز و فردا مشخص می‌شود.» احسان حدادی هم ترجیح می‌دهد در این باره حرفی نزند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران رئیس فدراسیون لندن مدال طلا وزارت ورزش احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید

مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما با دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک، درباره حضور در این تیم مذاکره کردند.

به گزارش ایسنا، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد