Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران , از  پروفسور دومیری گنجی بیش از 48 هزار مقاله علمی درمجلات معتبر بین المللی به چاپ رسیده است .

این دانشمند 55 ساله اهل بابل , هم اکنون  رییس دانشگاه  تخصصی فناوری های نوین آمل است. 

وی  دانش آموخته رشته مهندسي مكانيك با گرایش حرارت و سيالات در مقطع کارشناسی  ، مهندسی مکانیک گرایش تبديل انرژي در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای مهندسي مكانيك گرایش تبديل انرژي با عنوان مدلسازی سه بعدی اسپری مايع در موتورهاي احتراق  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پروفسور دومیری گنجی با رشد یک صدم درصدی در رشته خود رتبه  نخست رشته مهندسی سیالات را کسب کرد , ضمن اینکه این  چهارمین بار است که  وی  در میان فهرست دانشمندان ایرانی یک درصد برتر دنیا ، مقام نخست را از آن خود می کند. 

این استاد مازندرانی  به همراه  15 دانشمند دیگر از کشورهایی چون آمریکا , انگلیس و چین ، به عنوان یک درصد دانشمندان برتر دنیا در  سال 2018 انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانشمند مازندان بابل برتر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رونالدو در زمین فوتبال در دوران حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید الهام بخش بسیاری از ورزشکاران رشته‌های دیگر هم شد و همین موضوع باعث شد که او به یکی از محبوب‌ترین افراد در میان رشته‌های دیگر هم تبدیل شود.

یوسین بولت پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به منچستریونایتد دارد و از طرفداران پروپا قرص این باشگاه انگلیسی است و همیشه تمامی دیدارهای شیاطین سرخ را در لیگ برتر و سایر رقابت‌ها دنبال می‌کند.

این قهرمان سابق رقابت‌های المپیک در رشته دو و میدانی که به سریع‌ترین مرد دنیا معروف است شب گذشته در مراسم اهدای جوایز لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است حضور داشت و و حمایتش از کریستیانو رونالدو را در این مراسم اعلام کرد.

بولت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من قطعا یکی از هواداران رونالدو هستم و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. مسی؟ مسی بازیکن بسیار بزرگی است و ما نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. باید بگویم که بلینگام هم نشان داده است که توانایی تبدیل شدن به یک ستاره در آینده را دارد.»

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم