Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت : بیش از یک سال در خدمت آقای مهرعلیزاده بودم و به جهت تمکین به قانون از حضور ایشان محرومیم و اما امیدواریم با حضور رضایی بتوانیم از ظرفیت ها و پتانسیل ها اصفهان بهره ببریم و قطعا همراهی همه گروه های سیاسی لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت : امیدواریم که نظام جمهوری اسلامی همواره از تجربیات استاندار سابق و کسانی که به نظام خدمت کردند و مشمول قانون بازنشستگی شدند استفاده کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان گفت : جلسه جلسه بسیار زیبایی است چرا که همه مسوولان استان هستند و فضا هم بسیار وسیع است.
وی به روایتی از امیرمومنان اشاره کرد و گفت : امام علی (ع) می فرمایند اگر کسی اموری از مسلمانان را بر عهده بگیرد و پرده جلوی خود و دیگران بکشد و در را به روی نیازمند ببندد همواره لعنت الهی بر او حاکم می شود و این لعنت تا زمانی ادامه دارد که فرد مسوول ان پرده را بین خود و مردم بردارد.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت : باید بدانیم که این مسوولیت امانت است و امانتداری کنیم.
وی بیان داشت : اگر خداوند نعمتی به شما داد نباید مغرور شوید.
وی گفت : من حقا ارادت به ایشان پیدا کردم و دلسوزی که در ایشان دیدم که در مسوولان محلی نبود و این مشکل آب را هیچکدام دلسوز نبودند و متاسفانه نه رییس جمهور ها و نه استانداران نسبت به آب دلسوز نبودند و فقط حرف زدند و قدمی برداشته نشد و بعضی از آقایان استانداز هم آب را بردند و جایگزین نکردند و درختان چندین ساله اصفهان خشک شد.
طباطبایی نژاد گفت : اگر کوشش نکنیم و دقت نکنیم اصفهان عرضه کویر تبدیل می شود بسیاری از مسولان عرنداشتند و از حرف برای احیای زاینده رود تجاوز نکردند.
وی بیان کرد : من از رهبری خواستم برای احیا زاینده همانند ارومیه عمل کنند و رهبری گفتند دولت باید از من بخواهد که نخواسته است.
امام جمعه اصفهان گفت : به دولت قبل گفتم تونل سوم تسریع کنیم که حرف بی ربطی زدند و گفتند باید اهوازی ها را راضی کنیم.
وی بیان کرد: آقای روحانی گفتند از فردا آب در رودخانه جاری می شود آن فردا کدام فرداست ؟
طباطبایی نژاد گفت : اگر ارادتی به مهرعلیزاده دارم دیدم دلسوز است سد تونل کوهرنگ را شروع کردند.
وی تصریح کرد : ایشان آمدند برای خداحافظی با من یک ساعت و نیم حرف از آب زد که من به ایشان گفتم کسی که می خواهد برود این قدر درباره ی آب حرف نمی زند.

وی با اشاره به اینکه سایت ها حرف های من را ناقص کار می کنند گفت : من با هیچ کس خصومتی ندارم و کسانی که کادر علمی کشور هستند من معتقد بودم کسی که به اصفهان می آید ادامه کار مهرعلیزاده باشید.
وی تاکید کرد : دنبال افراد کاری باشید به دنبال انتخابات بعدی نباشید شما جنبه کاری را دنبال کنید.
طباطبایی نژاد گفت : عمر کاری شما یک سال و نیم بیشتر نیست امیدوارم در تکریم شما از کارهای شما تعریف کنم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 خبر داد و گفت : ویژه برنامه صادق آل عبا در روز شنبه 15  اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام از میدان المپیک با تلاوت قران کریم  توسط قاری ممتاز دکترحسین جعفری شروع خواهد شد پس از آن  ذاکر اهل بیت(ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی خواهد کرد. 

تنها در ادامه افزود:دسته های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک  به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه خواهد داشت . همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه  مستقر است. 

شایان ذکر است، این برنامه به همت فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22،پایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود. 

وی یاد آور شد؛ دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند روز شنبه15 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به میدان المپیک منطقه22 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود