Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی قاسمی روز سه شنبه در جمع مستندسازان پروژه های آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: اختصاص این رقم قابل توجه خیز بلندی در راستای جلب بیش از پیش مشارکت های مردمی برای حراست از منابع طبیعی استان است.
وی اضافه کرد: عرصه نشینان و روستاییان، بهره برداران اصلی در فرآیند حفظ منافع اجرای طرحهای آبخیزداری هستند و این مشارکت و همدلی باید بیش از پیش افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سرمایه گذاری در بخش فرهنگی و ترویجی در حوزه منابع طبیعی اثرهای قابل توجهی را در بر دارد و یکی از چالش های کنونی منابع طبیعی فرهنگ سازی و ایجاد بستر همکاری متقابل با مردم درعرصه های ملی و منابع طبیعی است.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: امسال اجرای طرح های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی تلفیقی از اجرا، مشارکت و ترویج است که آحاد مردم در این امر ملی ما را یاری و همراهی می کنند.
قاسمی گفت: هم اینک با به خدمت گرفتن حدود 25 نفر از تسهیل گران در حوضه های آبخیز آذربایجان غربی، مشارکت عمومی در اجرای طرح های آبخیزداری رونق یافته و امیدواریم با ادامه این طرح ملی بیش از گذشته به دستاورد های ترویجی در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و صیانت از آب و خاک نائل گردیم.
به گزارش ایرنا، بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی برای استان آذربایجان غربی اختصاص یافته که این طرح ها در 20 حوزه آبخیز استان در حال اجراست.
هم اینک بیش از 70 درصد این طرح ها اجرا شده و در مراحل پایانی قرار دارد.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سرمایه گذاری فرهنگ سازی منابع طبیعی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد عفاف و حجاب آذربایجان غربی با اشاره به دورانیشی مقام معظم رهبری در مطرح کردن تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی در سه دهه گذشته،  گفت: متاسفانه توجه نکردن به این مسئله مهم در سالهای گذشته و غفلت کردن به این موضوع ، موجب شده که اکنون شاهد بهره برداری دشمنان از موضوع حجاب در جامعه هستیم .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع حجاب و عفاف اظهار داشت: در حوزه عفاف و حجاب که یک مسئله شرعی و قانونی است ، تکالیف تمامی دستگاه ها و نهادها مشخص شده و ضروری است این تکالیف قانونی اجرا و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در بخشی از جریان ترویج بی حجابی در جامعه شاهد ورود جریان های سازمان یافته مخالفین نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور هستیم، اظهار داشت: فعالیت این افراد در ناهنجاریهای اجتماعی قابل مشاهد است و می بایست دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی برخورد جدی با این افراد داشته باشند.

معتمدیان در ادامه با اشاره به بیان ترویج بی حجابی در برخی از حوزه های صنفی نیز گفت: در کنار استفاده از ظرفیت های قانونی در برخورد با این صنوف ، ضروری است برنامه های فرهنگی و ایجابی نیز در این راستا برنامه ریزی شود.

وی همچنین  اجرای برنامه های مستمر فرهنگی و تبیین ابعاد مختلف اهمیت عفاف و حجاب در جامعه را ضروری دانست و گفت: رسانه ها و بویژه صدا و سیما با تولید محتوای مناسب و تشریح ابعاد مهم و اهمیت عفاف و حجاب در جامعه در ابعاد مختلف در ترویج این وظیفه شرعی و قانونی نقش موثری ایفا کنند.

استاندار آذربایجان غربی فضای مجازی را بستر مهمی برای ترویج شعائر اسلامی بویژه عفاف و حجاب عنوان کرد و اظهار داشت:  دستگاه های فرهنگی با تولید محتوای مناسب فرهنگی اثر گذار برای سنین و اقشار مختلف و انتشار در فضای مجازی می توانند در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ورود جدی داشته باشند.

معتمدیان همچنین آماده سازی فضای عمومی شهر و آشنا کردن مردم با اهمیت عفاف و حجاب و حدود شرعی و قوانین مربوط به این حوزه را نیز در آگاهی مردم با آثار منفی بی حجابی موثر دانست.

دیگر خبرها

  • ظرفیت مراتع جنوبی ورامین ۳۳ هزار رأس دام است
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • ۱۲۵ میلیون هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در قلمرو فرسایش آبی است
  • مدیریت رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • حضورشش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد