Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تا پایان شهریورماه سال جاری در مجموع ۱۰ هزار و ۷۰۹ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۵۷ هزار و ۱۲۵ نفر صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از افزایش ۲۰ درصدی در تعداد و ۲۵.۸ درصدی در پیش‌بینی اشتغال، حکایت دارد.

بنابر اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، بیشترین تعداد جواز تاسیس صنعتی صادر شده به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی (۸۴۵ فقره)، سمنان (۷۹۴ فقره) و یزد (۷۵۴ فقره) تعلق دارد و کمترین تعداد جواز صنعتی صادر شده نیز به جنوب کرمان (۴۶ فقره)، کهگیلویه و بویراحمد (۷۷ فقره) و ایلام (۹۱ فقره) اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که میزان جواز تاسیس صنعتی صادر شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی معادل ۱۶۴ فقره در شش ماهه سال جاری بوده که نسبت به ۹۵ فقره جواز تاسیس صادر شده در مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۷۲.۶ درصدی همراه شده است.

گفتنی است اصفهان، تهران، جنوب کرمان، خراسان رضوی، کردستان، گلستان و گیلان به ترتیب با افت ۲۵.۶، ۹.۹، ۱۳.۲، ۰.۹، ۷.۲، ۱۲.۹ و ۳۲.۹ درصدی در تعداد صدور مجوز تاسیس صنعتی روبرو شده‌اند.

 

 جوازهای تاسیس صادر شده به تفکیک استان

 

 

 جوازهای تاسیس صادر شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جواز تاسیس صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند