Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای کشور اعلام کرد: نسخه های جعلی برنامه نرم افزاری موبایلی دولت همراه که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است امکان سوء استفاده از اطلاعات کاربران را فراهم می کند.
به گزارش خرداد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای کشور، مرکز ماهراعلام کرد: در پی آغاز ثبت‌نام کارت سوخت بانکی در سامانه خدمات دولت همراه و انتشاربرنامه نرم افزاری موبایلی ( اپلیکیشن) مربوطه، نسخه‌های جعلی متعددی از این برنامه با تبلیغات گسترده در کانال‌های تلگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی توسط سودجویان منتشر شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امکان آلوده‌سازی تلفن همراه کاربر و انواع سوءاستفاده از اطلاعات وی توسط این برنامه های جعلی وجود دارد، بنابراین توصیه می‌ شود کاربران از دریافت و نصب اپلیکیشن خدمات دولت همراه از هرگونه منبع ناشناس جداً خودداری کنند.مرکز ماهر اعلام کرد: برنامه نرم افزاری «دولت همراه» را تنها از منابع معرفی شده در درگاه ملی خدمات دولت همراه به نشانی https://www.mob.gov.ir دریافت و نصب کنید. به گزارش ایرنا «شهلا اصولی» مدیر‌ کل‌ دفتر پایش‌ و‌ نظارت بر پیاده‌سازی دولت‌الکترونیک در سازمان‌ فناوری‌ اطلاعات‌ ایران نیز امروز در صفحه توئیتر خود نوشت: برنامه نرم افزاری موبایلی (اپلیکیشن) دولت همراه برای گوشی های اندرویدی از بازارهای داخلی مانند «ایران اپس»، «کافه بازا»ر، «اول مارکت»، «مایکت»، «چارخونه» و «پارس هاب» قابل دریافت است.استفاده از کارت سوخت قرار است بزودی اجباری شود؛ بر این اساس، مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت طبق جدول زمانبندی تا 24 آذر مهلت دارند از طریق دفترهای پلیس+10 و سامانه های اینترنتی به صورت رایگان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.بیش از 11 سال از آغاز نصب تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه می‌گذرد و به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 21 میلیون کارت بنزین برای خودروهای سراسر کشور صادر شده است.اکنون هر لیتر بنزین معمولی به صورت تک نرخی یک هزار تومان از طریق کارت سوخت به فروش می رسد.در ماه های اخیر به علت افزایش نرخ دلار، اختلاف قیمت انواع سوخت در ایران و کشورهای همسایه به شدت افزایش یافته که این موضوع باعث رونق دوباره قاچاق شده است و همین امر دولت را بر آن داشته استفاده از کارت های سوخت را بار دیگر احیا کند. برچسب ها: نرم افزار دولت ، دولت ، کارن سوخت

منبع: خرداد

کلیدواژه: نرم افزار دولت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

جام جم آنلاین؛سرهنگ علی عباسی‌کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه  با اشاره به دام کلاهبرداران این‌بار برای داوطلبان شرکت در کنکور، اظهار کرد: این نوع کلاهبرداری‌ها نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری به اسم فروش سوالات کنکور می‌شوند.

  وی ادامه داد: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.   رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از داوطلبان شرکت در کنکور خواست، به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.   گفتنی است، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، همزمان با سرتاسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.به گفته اسماعیل میرزایی‌قلعه مدیرکل امور آموزش دانشگاه رازی کرمانشاه، ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند.   در نوبت صبح پنجشنبه(۶ اردیبهشت‌ماه) آزمون گروه ریاضی و فنی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود. در نوبت صبح روز جمعه نیز آزمون گروه علوم تجربی برگزار خواهد شد.داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه(۵ اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند کارت ورود جلسه به آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.  

دیگر خبرها

  • مراقب نیش ها باشید!
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید