Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکار مازندرانی و قهرمان ولیچررانی کشور به مناسبت روز جهانی معلول به دنبال ثبت رکوردی جهانی در برج میلاد تهران است. به گزارش بلاغ، علی محبتی معلول جسمی که در کارنامه درخشان و طویل ورزشی خود مقام‌های متعدد قهرمانی را به ثبت رسانده است؛ 12 آذر ماه سال جاری هم‌زمان با روزجهانی معلول قصد دارد 1866 پله برج میلاد را با دستان پرتوان خود که نشان از تلاش، تمرین، اراده و عزمی استوار است طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آخرین رکورد این حرکت در دست مرتضی حسینی(عبدی) جوان معلول افغانی قرار دارد که توانست 1866 پله برج میلاد را در زمان 59 دقیقه طی کند، اما علی محبتی جوان بااخلاق جویباری قصد دارد این رکورد را در زمان کمتر از 50 دقیقه به نام خود به ثبت جهانی برساند.

این حرکت ارزشمند علی محبتی که بار دیگر نام جویبار را در جهان طنین انداز خواهد کرد نیاز به توجه ویژه مسئولان شهرستانی، استانی و حتی کشوری دارد تا با حمایت از وی باعث دلگرمی، افزایش انگیزه و همچنین تشویق سایر معلولان در نقاط مختلف کشور شوند و این پیام را منتشر کنند که معلولیت، محرومیت و کناره‌گیری از جامعه نیست بلکه نویدبخش انجام کارهای بسیار بزرگی است که حتی از افراد سالم از نظر جسمی نیز بر نمی‌آید.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط

جواد سپاهی  اظهارکرد: امیدوارم با تعیین فرصت یک ماهه جهت متناسب سازی محیط در سطح شهرستان برای خدمات دهی مطلوب به معلولان و جانبازان چابهار شاهد حل مشکلات بعد از گذشت سالها انتظار باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر معلول در چابهار وجود دارد و کمتر از پنج درصد محیط ادارات برای تردد معلولان مناسب سازی شده‌اند افزود: تمامی ادارات و سازمان‌های این هرستان موظف هستند تا یک ماه آینده برای متناسب سازی محیط ویژه برای خدمات دهی مطلوب به معلولان وجانبازان در سطح ادارات اقدام کنند.

فرماندار چابهار ادامه داد: ادارات آموزش پرورش، فرهنگ و ارشاد، فنی وحرفه ای و بهزیستی می‌توانند با برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری همایش‌ها و دستاوردهای خود در فعال کردن و کشف استعدادهای معلولان قدم مثبتی بردارند.

وی بیان کرد: کارشناسان اداره بهزیستی جهت بررسی مکان‌ها سطح شهر با بازدیدهای مکرر می‌توانند در استانداردسازی محیط براساس نیاز هر منطقه اقدام کنند.

سپاهی ضمن قدردانی از شهرداری چابهار در اجرای پیاده‌روسازی و جدول گذاری برای رفاه حال معلولان گفت: با توجه به این اقدامات موثر، امیدواریم روند متناسب سازی طبق نظارت ادارات مرتبط انجام، تا معلولان با سهولت بیشتر رفت وآمد کنند.

وی ادامه داد: محل پارک خودروهای معلولان در شهر چابهار مشخص شده و نظارت مکرر ارگان های مرتبط مورد انتظار است.

فرماندار چابهار تصریح کرد: متناسب سازی محل‌های تفریح از جمله ساحل و پارک‌ها و در سایر محل های مشخص شده متناسب سازی محیط برای معلولان برنامه ریزی و اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود