Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:43:44 GMT

برگزاری همایش «زمزمه محبت» در مساجد منطقه ۱۳

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۵۳۸۴

برگزاری همایش «زمزمه محبت» در مساجد منطقه ۱۳

همایش «زمزمه محبت» در مساجد منطقه ۱۳ همراه با سخنرانی بصیرتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همایش «زمزمه محبت» ویژه مساجد و ائمه جماعات منطقه ۱۳ به همت امور مساجد ناحیه شهید بهشتی و ناحیه مقاومت بسیج کمیل برگزار می شود.

 

این همایش با سخنرانی فرمانده ناحیه بسیج کمیل، سخنرانی مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، سخنرانی بصیرتی با موضوع اهمیت همبستگی مسجد و بسیج با حضور حجت الاسلام مصلحی و اجرای سرود شمیم یاس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادآور می شود، این همایش در خیابان پیروزی، ابتدای خیابان سی متری نیرو هوایی، مسیل منوچهری، مجتمع فرهنگی ورزشی کوثر، سالن اجتماعات کوثر برگزار می شود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس زلزله کرمانشاه زلزله کانون های مساجد شیراز مشهد مناطق زلزله زده بسیج بیرجند خامنه ای بسیج سازندگی مسجد طراز اسلامی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین