Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@01:54:44 GMT

بسیج مظهر عزت و اقتدار کشور است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۵۵۸۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی افزود: تفکر وروحیه بسیجی و جهادی باعث پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.
آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی در دیدار با بسیجیان پایگاه ثارالله سنندج، که به مناسبت هفته بسیج برگزارشد گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی، از پیشرفت‌های اقتصادی تا نظامی ناشی از روحیه بسیجی و فرهنگ حاکم بسیجی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی گفت: بسیجیان نیروی فعال در عرصه‌های مختلف کشور هستند که نه تنها درجنگ، بلکه در حوادث گوناگون پس از پیروزى انقلاب نظام را یاری کرده اند.
وی درپایان با بیان اینکه آمریکا در حال نابودی است افزود: محور این فروپاشی و زوال آمریکا، قدرت آهنی بسیج وانقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج نیز گفت: در هفته بسیج در شهرستان سنندج بیش از ۸۰۰ برنامه مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی اجرایی شده است.
سرهنگ حسن عسگری گفت: اعزام اکیپ‌های سلامت به مناطق محروم سنندج، آبرسانی روستایی و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی، ساخت ۱۸ واحد مسکن برای محرومین، مرمت و بازسازی مدرسه و مسجد از عمده‌ترین برنامه‌های اجرایی شده در این هفته مبارک بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هفته بسیج کردستان عزت اقتدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی