Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، صبح چهارشنبه ۷ آذر ماه با تصویب هیئت وزیران ، محمدعلی شجاعی به‌عنوان استاندار خراسان شمالی معرفی شد.

محمدعلی شجاعی پیش از این سرپرست استانداری اصفهان بوده است.

وی تاکنون معاون اقتصادی استاندار اصفهان، معاون شهرداری بندرعباس، سرپرستی و رئیس فدراسیون تیراندازی کشور را در کارنامه کاری خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا خباز، استاندار پیشین خراسان شمالی با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان کنار رفت و مجید پورعیسی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حکم وزیر کشور سرپرستی استانداری خراسان شمالی را عهده دار شد.

گفتنی است: محمدعلی شجاعی پس از محمدرضا خباز ، محمدرضا صالحی ، سیدعلی‌اکبر پرویزی ، محمود احمدی بیغش ، ابوطالب شفقت ، محمدحسین جهانبخش ، احمد مروج الشریعه ، بهروز همتی و محسن نریمان ، به عنوان دهمین استاندار خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام / ب 

انتصاب استاندار خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار خراسان شمالی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،آخوندی با اشاره به اینکه محور خوسف _ قلعه زری به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شدید و از بین رفتن حاشیه محور شده است گفت: رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود:آبگرفتگی منازل روستایی، تخریب محور‌های عشایری و روستایی و آسیب به قنوات در بسیاری از شهرستان‌های استان رخ داده و امدادرسانی به برخی روستا‌ها به دلیل انسداد مسیر دسترسی، تافروکش کردن سیلاب ممکن نیست.

دیگر خبرها

  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳