Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ضیاء هاشمی دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران، درباره آخرین وضعیت واریز درآمد حاصل از پخش فوتبال‌های جام جهانی در سینما‌ها، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فعلاً از بین هفتاد و خرده‌ای سینما که مسابقات جام جهانی را پخش کرده اند، فقط شش سینما واریزی داشتند و خبری از بقیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره واریز درآمد حاصل از پخش بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در سینما، به حساب صاحبان فیلم و خانه سینما بیان کرد: در مورد جزئیات فروش و پرداخت های نمایش این بازی فعلا اطلاعی به ما نداده اند و کماکان منتظر جواب هستیم.

دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران ادامه داد: پول‌ پخش فوتبال‌های جام جهانی به حساب خانه سینما و درآمد نمایش فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز به حساب صاحبان فیلم واریز خواهد شد.

هاشمی با بیان این مطلب که کمیته انصباطی شورای عالی اکران تمام کار‌های قانونی راجع به این جریان را انجام داده، عنوان کرد: ما به عنوان کمیته انضباطی شورای عالی اکران تمام کار‌های قانونی مربوط به درآمد و واریز پول‌های حاصل از پخش فوتبال‌های جام جهانی و بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را انجام دادیم و به طور کامل و واضح ابلاغ کردیم. هیچ بهانه‌ای برای واریز نکردن پول وجود ندارد. امیدوارم به زودی سرنوشت پول‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم