Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم افتتاحیه المپیاد بسکتبال دختران ۱۲تا ۱۵ سال که در سالن 6 هزار نفری مجموعه حسین رضا زاده اردبیل آغاز به کار کرد افزود: هدف از برگزاری این المپیاد آماده شدن برای المپیک ۲۰۲۰ و انتخاب استعدادهای برتر در رشته بسکتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بدون شک یکی از ماموریت های اساسی وزارت ورزش و جوانان توسعه پایدار ورزش قهرمانی در سطوح مختلف می باشد و المپیاد به عنوان رکن اصلی بالندگی ورزش در سطوح پایه است.

آقاخانی در ادامه گفت: امروز برای حضور موفق در المپیک ۲۰۲۰ جوانان برگزاری المپیاد یک راهبرد مناسب است و توسعه فرایند استعدادیابی و نخبه پروری، توسعه و ارتقاء ورزش قهرمانی، آزمون مدیریت برگزاری مسابقات، پشتوانه سازی برای تیمهای ملی و توزیع متوازن اعتبار برای استانها را می توان از اهم کارکردهای المپیاد دانست.

انتهای پیام/ع

المپیاد بسکتبال دختران 12 تا 15 سال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیاد بسکتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد

جبلی جوان گفت : این المپیاد برای نخستین بار در وزارت علوم و در ۳ حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری در ورزش برگزار می‌شود.

وی افزود : دانشجویان استان سمنان می‌توانند تا ۲۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso برای ثبت‌نام اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور