Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدباقر نوبخت در پایان نشست هیات دولت، در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین اخبار مربوط به بودجه سال ۹۸ گفت: خوشبختانه در جلسه دیروز هیات دولت، کار رسیدگی به ۲۴ تبصره پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه برای لایحه ۹۸ تصویب شد و با تصویب این تبصره‌ها، احکامی که برای اجرای قانون بودجه لازم داریم، از نظر هیات دولت نهایی کردیم تا به مجلس تقدیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بودجه محدود به احکام نیست و ارقام هم مهم است، اظهار داشت: این ارقام در قالب لایحه تفصیلی به دولت ارائه شده تا در جلسه یکشنبه آینده، ارقام و جداول نهایی می‌شود و در صورت تصویب، لایحه بودجه دولت برای تقدیم به مجلس نهایی است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه بودجه براساس قانون محاسبات، برنامه‌ای یکساله برای پیش‌بینی منابع درآمدی، مصارف یکساله و مصارفی که ما به اهداف‌مان می‌رساند، است، تصریح کرد: سال ۹۸، سال ویژه‌ای است. سالی است که ما به قول امریکایی‌ها، در یکی از بی‌رحمانه‌ترین و سخت‌ترین تحریم‌ها باید کشور را اداره کنیم. سایه تحریم در منابع، مصارف و اهداف ما می‌افتد. هنر ما این است که از تجارت و منابع‌مان قبلی‌مان، شرایط تحریمی را دور بزنیم.

نوبخت ادامه داد: تیمی در امریکا وجود دارد که می‌خواهد راه‌های جدید ما را شناسایی کند و به همین خاطر نمی‌توان به صورت ریز و شفاف برخی از مسائل را بیان کنم.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لایحه اصلاح موادی از قانون کار» به هیات دولت می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیش‌نویس لایحه اصلاح موادی از قانون کار تهیه شده و جهت طرح در هیأت وزیران به حضور معاون اول رئیس جمهور ارسال شد، اظهار کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ با کارگران و با توجه به تأکیدات رئیس جمهور، کارگروه امنیت شغلی کارگران و ساماندهی قراردادهای کار مدت موقت متشکل از نمایندگان تشکل‌های عالی کارگری و کارفرمایی، دیوان عدالت اداری، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و اساتید دانشگاه تشکیل شد.

وی توضیح داد: پس از تصویب کلیات لایحه مذکور در «کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی هیأت دولت»، جهت تدوین جزئیات لایحه، به موجب نامه شماره ۶۱۲۱۹۴۴۵۲۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ دبیر هیأت دولت به وزارت متبوع عودت شد.

رعیتی فرد ادامه داد: متعاقب آن مجدداً با تشکیل نشست‌های متعدد با صاحب‌نظران اقتصادی و تشکل‌های عالی کارگری و کارفرمایی، جزئیات لایحه نیز تدوین و به موجب نامه شماره ۲۱۷۶۷۸ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ به حضور دبیر هیأت دولت ارسال شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هم اکنون بررسی جزئیات لایحه اصلاح موادی از قانون کار در دستور کار «کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی» هیأت دولت قرار دارد.
رعیتی فرد خاطرنشان کرد: بر اساس لایحه پیشنهادی اصلاحات و الحاقات مهمی بر مواد ۷، ۹، ۱۰، ۲۴ و ۲۷ قانون کار مبتنی بر نحوه انعقاد و خاتمه قراردادهای کار وارد شده است.

کد خبر 6058150

دیگر خبرها

  • «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» به هیات دولت می‌رود
  • تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان
  • ابلاغ بخش اول لایحه بودجه به دولت
  • ابلاغ احکام بودجه سال ۱۴۰۳ به دولت/ از بودجه دو دوازدهم پرهیز شد
  • شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را تایید کرد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال آینده را ابلاغ کرد
  • بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد
  • طحان نظیف: بخش اول منابع عمومی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تائید شد
  • پیش بینی هفت فعال اقتصادی؛ سال‌ سختی پیش‌رو است که محتاج معجزه است
  • پیش بینی هفت فعال اقتصادی؛ سال‌ سختی پیش‌رو است