Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، فیلم سینمایی ۱۰۰ دقیقه ای «باران حمص» به کارگردانی جود سعید که در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» حضور دارد، محصول کشور سوریه است.

بنا به این گزارش، این فیلم که به قلم جود سعید و سما کتال نوشته شده، روایتگر داستان مردی است که به همراه برادرزاده‌هایش در شهر ویران شده حمص در جریان جنگ سوریه در سال ۲۰۱۴ به حال خود رها شده‌اند که در همین شهر زنی به همراه خواهر پنج ساله اش به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حالی که تعلقات سیاسی متفاوتی با یکدیگر دارند در زیر آتش مبارزه می‌کنند، اما عشقی در بینشان شکل می‌گیرد و همین عشق آنها را به شکلی معجزه‌وار از کام مرگ نجات می‌دهد و...

این فیلم توسط شرکت آدامز پروداکشن تهیه شده و در آن بازیگرانی همچون محمد الاحمد، لمی الحکیم و روجینا رحمون به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رئوف زازا در مقام تدوینگر و وائل عزالدین در مقام مدیر فیلمبرداری در این اثر حضور داشته‌اند.

جود سعید پیش از این آثاری همچون «یک بار دیگر»، «آخرین دوست من» و«در انتظار پاییز» را ساخته است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از ۵ تا ۹ آذر ماه جاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

156 / 156 جشنواره فیلم مقاومت باران حمص علی ظاهر موسسه الرسالات لبنان محمد خزاعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم مقاومت باران حمص علی ظاهر محمد خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی «پاسخ واقعی» دریافت می‌کنند
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید