Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این دیدار که پیرو امضای تفاهم نامه پیشین در ۲۵ خرداد ۹۴ صورت گرفت، بحث و گفت‌وگو درباره: تسهیل در روند اکران فیلم‌های ایرانی در سینماهای لبنان، دوبله و زیرنویس فیلم‌های ایرانی به زبان عربی، بازاریابی فیلم‌های ایرانی با کیفیت مطلوب برای نمایش خانگی لبنان و همکاری‌های سینمایی در حوزه کودک و نوجوان، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار «علی ضاهر» به استقبال مردم لبنان از فیلم‌های ایرانی اشاره کرد و از همکاری‌های بنیاد سینمایی فارابی طی دو سال اخیر برای اکران فیلم‌های ایرانی در لبنان تشکر کرد.

وی با اشاره به حضور هنرجویان لبنانی در کلاس‌های آموزشی دارالفنون، همزمان با جشنواره جهانی فیلم فجر، از رضایت هنرجویان لبنانی از این دوره آموزشی خبر داد. علی ضاهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود، استفاده از تجارب سینمای ایران در برگزاری جشنواره‌های سینمایی در لبنان را ضروری دانست.

در این دیدار که «رائد فریدزاده» معاون امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی نیز حضور داشت، «علیرضا تابش» ضمن اظهار خوشوقتی از ملاقات مجدد با «علی ضاهر»، با اشاره به تولید و نمایش فیلم‌های سینمایی با مضامین انسانی و فرهنگ پایداری، بر مبانی استراتژیک بنیاد سینمایی فارابی مبنی بر حضور جدی سینمای ایران در بازار جهان اسلام – به ویژه سینماهای لبنان- تأکید کرد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» از ۵ تا ۹ آذر سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم جهان اسلام سینمای ایران لبنان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر ایران در لبنان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد. 

وزیر امور خارجه تاکید کرد: به نظر می‌رسد کشور‌های منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیانهشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان