Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری البرز گفت: البرز شرایط بسیار حساسی به دلیل دو گسل ماهدشت و اشتهارد دارد از این رو باید با آموزش‌های لازم، مردم آمادگی لازم را پیدا کنند تا در بحران‌ها کمترین آسیب را داشته باشیم. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در بیستمین مانور سراسری زلزله که امروز به میزبانی البرز و در مدرسه دخترانه فاطمه پزشکی کرج برگزار شد، افزود: با حضور مسئولان استانی و کشوری زنگ مانور زلزله در این مدرسه همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مانور سراسری به مرکزیت البرز برای اولین بار در کشور با هدف آموزش جامعه هدف که اهم آنها دانش‌آموزان هستند، برگزار شد.

شهبازی بیان کرد: دانش آموزان، بخش عمده‌ای از جامعه ما را تشکیل می‌دهند و قشر تاثیرگذاری هستند چراکه آموزش‌ها از این طریق به خانواده‌ها به نحو مطلوب منتقل می‌شود.

وی افزود: مانور زلزله، شبیه سازی ارزشمندی است بطوریکه مشاهده شد، با نواخته شدن زنگ زلزله دانش‌آموزان آمادگی لازم برای مقابله و مواجهه با حوادث طبیعی را داشتند.

سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: این قبیل مانورها شوک و اضطراب ناشی از حوادث را کاهش می‌دهد و فرد را مهیای واکنشی صحیح در موقعیت‌های مشابه می‌کند. چنین برنامه‌هایی با تداوم و استمرار بر میزان آمادگی جامعه برای مواجهه با مخاطرات می‌افزاید.

شهبازی افزود: البرز شرایط بسیار حساسی به دلیل دو گسل ماهدشت و اشتهارد دارد از این رو باید با آموزش‌های لازم، مردم آمادگی لازم را پیدا کنند تا در بحران‌ها کمترین آسیب را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امید است ایران اسلامی با آموزش‌های پیشگیرانه و ممارست در آموختن، در بحران‌ها از آسیب‌های جدی جانی و مالی در امان بماند.

62 نفر از عوامل امدادی هلال احمر لرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدبیش از 1400 مداخلات روانی- اجتماعی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام شدنتیجه برآورد خسارت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا 48 ساعت آینده اعلام می‌شود

انتهای پیام/ن

R41451/P1361/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز