Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار کرمان، جمعی از مدیران استانی و دانشگاهیان، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان همراهی می کردند.

همچنین سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بعد از قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام به منظور شرکت در همایش ملی نظام فکری « آیت ‌الله خامنه ‌ای در گستره فرهنگ » وارد تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی از میهمانان ملی و استانی نیز در همایش ملی نظام فکری « آیت ‌الله خامنه ‌ای در گستره فرهنگ » در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور دارند.

همایش ملی نظام فکری آیت ‌الله خامنه ‌ای در گستره فرهنگ به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با همکاری جهاد دانشگاهی استان کرمان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر استان، موسسه صدرا، موسسه انقلاب اسلامی، مرکز حفظ و نشر دیدگاه‌ های مقام معظم رهبری و تعدادی از دانشگاه‌ های بزرگ کشور و این استان در حال برگزاری است.

فرصت ارسال مقالات تا هفتم آبان ماه سال جاری اعلام شده بود که در این مدت 170 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و از این تعداد 80 مقاله برگزیده شد که 25 مقاله امروز در همایش به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

مناسبت فرهنگ با سیاست، اقتصاد، امنیت و فناوری، پدیده های نوظهور و فرهنگ، وظایف و حدود نظام اسلامی در عرصه فرهنگی، عناصر پیشران، بنیادها و مبانی فرهنگ، مدیریت فرهنگ و چیستی و قلمرو فرهنگ از محورهای این همایش است.

کتاب چکیده مقالات این همایش تهیه شده و تقدیم فرهنگ دوستان و مهمانان حاضر در همایش خواهد شد.

کارگاه آموزشی برای فعالان و تشکل‌ های فرهنگی دانشگاه شهید باهنر و همایش منشور فرهنگی انقلاب اسلامی از جمله پیش نشست های این همایش بود.

جنبه‌ های کاربردی مسائل فرهنگی در این همایش مورد توجه قرار گرفته است و این همایش با رویکرد ساده زیستی و با حداقل مسائل مالی و با بهره گیری از امکانات موجود استان برگزار می شود.

در این همایش از سه کتاب با موضوع نظام فکری آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در گستره فرهنگ رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان امام راحل انقلاب اسلامی فناوری نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده آن شهید به نظام و انقلاب گفت: سردار شهید سیدمحمد حجازی سرباز مخلص انقلاب و نظام، و فردی دلسوز، متعهد و مطیع امر رهبری بود که با خدمت در عرصه های مختلف به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند بود.

سرهنگ حسین حق جو افزود: آن شهید با داشتن نبوغ فکری، مدیریتی و توانمندی در سازماندهی نیروها جزو اولین‌ها بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید حجازی به نحو بسیار خوبی در دوران کوتاه جانشینی نیروی سپاه قدس، آرمانهای حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و شهدای جبهه‌های مقاومت را در عمل دنبال کردند.

وی گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در تمامی سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد. 

سرهنگ حسین حق جو افزود: رشادت های وصف ناپذیر سردار سید محمد حجازی در نبرد با استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظام سلطه در منطقه، بی شک تمامی جبهه کفر را به ستوه آورده بود.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا