Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پیام آیت‌الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن پنجم آذرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل «بسیج مستضعفین» را به آحاد ملت انقلابی و ولایتمدار ایران به ویژه بسیجیان حماسه ساز و سلحشور تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک اراده و تدبیر حکیمانه امام راحل(ره) در پی‌ریزی شجره طیبه بسیج؛ اقدامی هوشمندانه و ژرف در پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور بود که از همان ابتدا، ظهور قدرت بزرگ و سرنوشت سازی از بطن انقلاب و مردم برای استحکام بخشی به نظام نوپا و ایجاد دژ تسخیرناپذیر دفاعی جمهوری اسلامی برابر نظام سلطه و قدرت های استکباری را نوید بخشید.

بسیج به گواه حافظه تاریخی ملت ایران و کارنامه درخشان و الهام‌بخش خود طی ۳۹ سال گذشته، حضور بالنده، مقتدر و مخلصانه خود در صحنه‌های حساس و تعیین کننده را نماد اقتدار، عظمت و بصیرت ملی و ضامن پیش روندگی انقلاب و میهن اسلامی قرار داده است که هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت‌های سترگ و صادقانه پس از آن در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و به ویژه در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و مردم یاری، تبلور معنادار آن به شمار می‌رود.

معجزه بسیج به پشتوانه فرهنگ و تفکر عاشورایی خود امروز فراتر از جغرافیای کشور در جبهه مقاومت اسلامی منطقه است و با تغییر معادلات و موازنه به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضد سلطه، امت اسلامی را به دروازه های تمدن نوین اسلامی رهنمون و افول قدرت های استکباری و فروپاشی سیطره جویی امریکا و متحدان منطقه ای و فرامنطقه کاخ سفید را مژده می دهد.

در روزهای پر شور و شوق جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و فرخنده زادروز امام جعفر صادق(ع)، یاد و خاطره بنیانگذار بسیج حضرت روح الله(ره) و مقام شامخ شهیدان، آزادگان و ایثارگران حماسه ساز و مظلوم بسیجی از سنگرهای دفاع مقدس تا جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از حرم را گرامی می دارم و همراه و هم نوا با آحاد مدیران و کارکنان بانک انصار از خدای سبحان طلب می کنم ملت بسیجی ما را تحت عنایات و الطاف خاصه حضرت ولی عصر(عج) و منویات و رهنمودهای نورانی ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) قدردان عطیه الهی بسیج قرار دهد و با استجابت دعای امام به عرش پیوسته انقلاب، همه ما را با بسیجی های مخلص و بی ادعا محشور فرماید.»

کد خبر 4470491

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله ابراهیمی بانک انصار هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.

وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.

حضرت عبدالعظیم (ع)؛ الگویی برای جهاد تبیین

آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز  منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.

وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.

کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است