Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:33:27 GMT

از استیضاح وزیر کشاورزی چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۷۱۸۳

از استیضاح وزیر کشاورزی چه خبر؟

سید راضی نوری نماینده نماینده مردم شوش و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز خانه ملت، اظهار داشت: تقاضای استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی چندی پیش در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

وی افزود: تقاضای استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

نوری ادامه داد: این طرح تنها به امضای اعضای کمیسیون کشاورزی رسیده است و با تقدیم آن به هیأت رئیسه روال قانونی خود را طی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*محور‌های استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به شرح ذیل است:

۱- عدم اجرای قانون تعیین نرخ محصولات اساسی کشاورزی و تعیین نرخ پایین خرید تضمینی گندم

۲- دلیل ممنوعیت صادرات محصولات مازاد کشاورزی

۳- عدم اجرای قوانین برنامه ۵ ساله ششم اقتصاد اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و بودجه سنواتی بخش کشاورزی

۴- عدم اجرای بند "خ" ماده ۳۳ و بند "د" در سری ۱۶ قانون برنامه ۵ ساله توسعه ششم اقتصادی جمهوری اسلامی توسط دولت و بخشودگی سود و کارمزد و جریمه وام‌های دریافتی کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و امهال اصل وام کشاورزی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استیضاح وزیر کشاورزی استیضاح وزیر کشاورزی خانه ملت استیضاح محمود حجتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح مسطورا در جامعه موجب دشمن‌شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد میرزایی ظهر امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها که در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور جمعی از بزرگان و خادمان قرآنی این استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های فاخر و تأثیرگذار در برنامه‌های ماه مبارک رمضان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها بود که در همه استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح زندگی با آیه‌ها طی ماه مبارک رمضان، افزود: برای اجرای این طرح ۱۵۰ آیه منتخب از پرتکرارترین آیات قرآنی در لسانین امامین انقلاب انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دلیل انتخاب این آیات را موضوعات مرتبط با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این جهاد به عنوان یک فریضه قطعی و فوری نباید روی زمین بماند.

میرزایی اضافه کرد: جهاد تبیین نیازمند شناخت و معرفت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.

وی ادامه داد: همچنین لازمه جهاد تبیین، دشمن شناسی و تدبیر در برابر نقشه‌های مختلف او است؛ بنابراین مهم‌ترین خاستگاه‌های کسب این شناخت و معرفت و حل مسائل مربوط به آن قطعاً قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مدت زمان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را سه سال اعلام و تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح موضوعاتی از جمله گفتمان‌سازی مفاهیم، کسب شناخت و معرفت، حفظ آیات منتخب، تدبیر در این آیات و در نهایت تربیت فعالان، کنشگران و مجاهدان عرصه جهاد تبیین است.

میرزایی با بیان اینکه در اجرای این طرح طی ماه مبارک رمضان سال جاری روزانه سوالاتی مطرح و شرکت کنندگان به صورت پیامک جواب آن را پاسخ می‌دادند، عنوان کرد: در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۰۰ هزار پیامک ارسال شد که از بین این شرکت‌کنندگان ۳۰۰ نفر به عنوان برنده معرفی و امروز نیز در این مراسم تجلیل شدند.

کد خبر 747591

دیگر خبرها

  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول