Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@06:09:09 GMT

تعطیلات زمستانه مدارس امسال نداریم !

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۷۴۷۹

تعطیلات زمستانه مدارس امسال نداریم !

رکنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: شواهد نشان می دهد که احتمال تعطیلی زمستانه مدارس ضعیف است و بعید می دانم امسال به نتیجه برسد.

به گزارش رکنا، سید محمد بطحایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این میان دو نظریه وجود دارد یک نظر این است که باید از مجلس شورای اسلامی در این زمینه مصوبه بگیریم و نظر دیگر آن است که شورای آموزش و پرورش استان ها با توجه به وظایفی که در اختیار دارند، می توانند درباره تعطیلی مدارس تصمیم گیری کنند که هر دو نظریه دارای اشکالاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلات زمستانه تقویم زمانی ما را به هم می ریزد اما همچنان کار کارشناسی در حال انجام است و اگر به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد اما بر اساس شواهد برای امسال این کار اتفاق نخواهد افتاد.

اعتبار شیر مدارس تاکنون تخصیص پیدا نکرده است

وزیر آموزش و پرورش در خصوص شیر مدارس نیز بیان داشت: فقدان اجرای طرح توزیع شیر در مدارس به طور مستقیم مرتبط با اعتباراتی است که باید پیش بینی شده و تخصیص داده می شد اما با وجود تلاش سازمان برنامه و بودجه تا امروز اعتباراتی برای شیر مدارس تخصیص پیدا نکرده استبطحایی یادآورشد: البته به ما گفته شده که قرارداد شیر مدارس را با شرکت ها منعقد کنیم تا اعتبارات پرداخت شود اما نگران هستیم اگر پس از عقد قرداد، تخصیص ها حاصل نشود با شرکت های تولید کننده شیر با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی در رابطه با سهمیه 3 درصد استخدام معلولان در وزارت آموزش و پرورش هم بیان داشت: این 3 درصد برای معلولان باید پرداخت شود اما در مواقعی که تعداد متقاضیان از تعداد ردیف ها کمتر بوده اختصاص پیدا نکرده است بنابراین در مواردی که داوطلبان به اندازه سهمیه وجود داشتند، این امر محقق شده است.

وزیر آموزش و پرورش یادآورشد: برای امسال نیز بررسی ها انجام می شود تا حداکثر مساعدت برای پر کردن این سه درصد با هماهنگی سازمان امور استخدامی صورت گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

برداشتن روسری در خیابان های ایران چه معنایی دارد؟! + جزییات دختر 15 ساله در اتاق پشتی گیم نت مورد تجاوز پسری جوان قرار گرفت !+عکس تجاوز 2 بچه فقیر تهرانی به دختر پولدار در ویلای فشم + جزییات لعیا در موبایل شوهرش راز خیانت دختر دایی بیوه اش را دید! تجاوز آقای خلبان به زنان! / او لباس زنانه می پوشید + عکس جزییات تجاوز به دخترها و شکستن پاهایشان! / دستگیری مرد متجاوز + عکس تجاوز به زنان و خوراندن نوشابه به آنان! / علت چه بود؟! + عکس در موبایل شوهرم راز هووی پنهانی ام را فهمیدم / دختر دایی ام عروس موقت شوهرم بود ! جزئیات دستگیری میثم رضایی وارد کننده خودروهای لوکس / او دست راست وزیر بود ! دستگیری 2 برادر در یک قتل خیابانی / قاتل مرد جوان خود را تسلیم پلیس کرد + عکس در ایران رخ داد / تمساح سرگردان همه را به وحشت انداخت! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرباز مهدی هودیانی در میرجاوه به شهادت رسید+عکس فاجعه مرگبار در عظیمیه کرج + عکس عکس / کشف اسکلت یک آدم کوتوله در امریکا

منبع: رکنا

کلیدواژه: استخدام تعطیلی مدارس وزیر آموزش و پرورش مدارس تعطیلات زمستانه مدارس عکس ایران مرد زن قتل تجاوز فیلم ساعت زندگی تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است