Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز مراسم افتتاحیه رسمی دوره بین المللی ظرفیت سازی سازمانی سطح ۲ با حضور عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و نوسعه وزیر ورزش و جوانان، مسعود اشرفی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ومدرسین و شرکت کنندگان در این دوره و نمایندگان رسانه های تصویری، رادیو و خبرگزاری ها در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک کشورمان از برگزاری این دوره در ایران ابراز خرسندی کرد و ابراز امیدواری نمود که در پایان کشورهای شرکت کننده بتوانند با استفاده از محتوای آموزشی آن به پیشبرد اهداف کمیته های ملی خود کمک کنند.

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: باعث خرسندی است که ایران میزبان این دوره آموزشی در تهران شده است که امیدواریم تبادلات خوبی در بخش ورزش معلولان با سایر کشورها حاصل شود. 

عبدالحمید احمدی افزود: در این دوره مدرسان و نمایندگانی از کمیته های ملی پارالمپیک، برزیل، فرانسه، انگلستان، تونس، کنیا، قزاقستان، دانمارک و آنگولا حضور دارند و با توجه به عملکرد موفق ورزشکاران معلول کشورمان، ظرفیت های کشورمان از چشم کمیته بین المللی پارالمپیک دور نماند.

وی ادامه داد: درخشش ورزشکاران معلول می تواند الگویی برای سایر کشورها باشد و خوشحالیم که بنیاد آجیتوس این فرصت را برای ایران فراهم کرده تا میزبان این رویداد باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی افزود: هر چه بیشتر، با ظرفیت های سازمانی در ورزش آشنا شویم، توسعه این بخش بیشتر خواهد بود. در ۴۰ سال اخیر نیز شاهد ارتقای ظرفیت ها در رشته های مختلف ورزش کشور بودیم و باید برای تقویت بیشتر آن از تجربه سایر کشورها استفاده کنیم.

با توجه به عملکرد کمیته ملی پارالمپیک ایران طی سال ها در ظرفیت سازی و عملکرد سازمانی موفق مطابق استانداردهای بین المللی، بنیاد آجیتوس میزبانی این دوره را به کمیته ملی پارالمپیک ایران پیشنهاد داد و هدف از این دوره آشنایی شرکت کنندگان با مباحث ظرفیت سازی سازمانی و تمرکز بر حاکمیت خوب، طراحی برنامه های استراتژیک و عملیاتی کمیته های ملی پارالمپیک کشورها بر مبنای الگوی بهینه و پیشنهادی IPC است.

این دوره آموزشی به صورت رسمی از امروز، ۷ آذر با حضور مدرسین و شرکت کنندگانی از کشورهای آموزشی برزیل، فرانسه، انگلستان، تونس، کنیا، قزاقستان، دانمارک، آنگولا و ایران آغاز شد و تا ۹ آذر ماه در جریان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرانسه معاون معلولان وزارت ورزش وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»